Part 9

5.8K 151 7
                                    

Ustala sam davno ali emocije me jos nisu prevazisle.
Zayn je otišao navodno ima neki vazan skup dole u dnevnoj a ja cujem samo smijeh.
Ustala sam da odem do WC ali bio je zakljucan. Na spratu ima jos jedan zajednicki i imaju u sobama ali u sobe nesmijem ulaziti. Zajednicki je takode bio zaključan. Znam da je Zayn neki dan govorio da ce čistačice cistiti kucu pa mozda nesto bude zakljucano. Ako su gornja kupatila zakljucana ne znači da su donja. Krenula sam sva slomljena čuvši sav taj smijeh u dnevnom boravku. Uzasno su kroz mene prolazili svi ti doditi, kako me udara i ljubi svaki moj dio tijela, dok nisam osjetila bol u stomaku, najveca mi je briga da li sam trudna. Ne bi mogla sacuvati to dijete jednostavno bi otisla na abortus.

"Malena"u tom mom zamišljanju prekinuo me Zayn vjerovatno me vidio na stepenicama.

"Moram do kupatila. Necu vam smetati. "Sišla sam ali nisam otisla do kupatila zato sto me zaustavio neciji glad.

"Ja sam Sara"pruzila mi je ruku.

"Selena"rekla sam ali nisam joj uzvratila.

"Zaaaaaaynn!"brzo se zaderala na sto je on samo okrenuo glavu kao i svi nepoznati koji su stojali tu.

"Ovo ti je nova igracka. Pa poprilicno je normalna, to jest nisi droljasta kap sto su mu predhodne bile. Vidim da te je silovao cim si se sva skvrcila. I mene je"sve je to rekla sa smiješkom na licu. Kaze da je bila sa Zaynom? Droljasta jaa ma ne?

"Nemoj zaboraviti da su mu sve bile droljaste. A i ti si bila sa njim"jedva sam prikupila snage da to kazem. Samo sam jurnula natrag u sobu svoju ne Zaynovu.
Lezala sam 15 minuta u krevetu dok Zayn nije dosao.

"Malena"

"Nezovi me tako"

"Sve sto je rekla laz je"

"Kako si je mogao silovati. A mislila sam da si normalan ali fakat nisi. "Rekla sam sve kroz plac.

"Izgubila je nevinost samnom, i kasnije kada sam je odbacio pricala je da sam je silovao. Ubijam ljude ali nikad nebi imao srca silovati"rekao je ljutito. Ja sam se samo skvrcila.

"Ja nisam drolja. I prvenstveno nisam tvoja. " rekla sam plačući jer me to bas pogodilo.

"Nemoj plakati. Ona je takva. Bezobrazna kuja.

"Nije veca kuja od mene. Da sam u stanju SAD bi je ubila. "Rekla sam na sta me je on poljubio u usne i otisao opet dole.
Cula sam deranje nega i nje. Vjerovatno se svadaju.
Nemogu da vjerujem da uspijem biti toliko bezobraznaposlijf onog sto se desilo. Slomljena sam ali opet se osjecam nekako bolje.
Znam da je danas nova misija ali ja jednostavno ne mogu. Mnogo sam gladna ali sici necu.
U sobu je usla Marija.

"Heej."

"Hej"

"Jesi bolje? "

"Mnogo bolje. "

"Lara pita moze li uci"

"Neka uđe moramo se nesto dogovoriti"ustala je i otvorila vrata na sta jr lara odmah usla.

"Imamo mafiju. Zayna cu pitati kako mogu kontaktirati sa tim ljudim. Za dva dana dok meni bude bolje napravit cemo plen gdje cemo ubiti Wiliama. Ne zelim ga vise na ovom svijetu. Ubiti cemo ga. "Rekla sam hladno bez ispuštanja i jedne suze. Gledale su me cudno i samo su klimnule glavom"

"Zayn je rekao da danas mozemo otici na 5 dana kuci. Da roditelji nesto ne bi posumnjali iako ih ja nemam"rekla je tuzno spuštajući glavu.

"Idemo se obuci pa cemo krenuti"
Sve tri smo krenule ali na pola puta nas je zaustavio Jacob.

"Selena, trazi te Zayn. "Cim mi je to rekao sišla sam dole u kuhinju.

"Trazio si me? "

"Da. Vjerovatno ces i ti ici kuci. "

"Da hocu"

"Nisi bila u skoli dvije sedmice, pa bi te zamolio da za ovih pet fana spakujes sve stvari iz kuce i poneseš knjige jer vise ni jedna od vas be zivi kod kuce tako da ponesite stvari. Za ovih pet dana kreni ici u skolu i to i Marija a ostale danece te odavde"rekao je ispijajući viski.

"Nekontam poentu kada mi je ostala jos godina. Nemoram to ici"

"Da moras. A sada idi"

"Da i kljucevi od auta su kod Liama"otisla sam u sobu da se spremim. Posto sam bila slomljena od onda sto mi se desilo trebala sam promjenu. Osjecam se slabo. Aloi moj tata ne mora vidjeti u najboljem stanju. Tata mi se zove Antonio Hall ugledni poslodavac. Bezobrazan i drzak. Nikada ND gleda tuda osjecanja vec su mu vazne samo Parr. Od malena me nije voli. Jedina sam u porodice i treba me voljeti. Ali on ni to nemoze. Okupala sam se i nanjtla sam blago sminke. Moju dugu smeđu kosu Lara je isplela u dvije one moderne pletenice. Obukla sam crne hlace i top crop bijeli duks. I nike crvene patike.
Lara i ja smo sjele u svoja auta dok se Marija ljubila sam Jasonom. Njih dvoje se SAD i pred Zaynom pokazuju. Lara i Liam kao sto vidim nesto ND pričaju a Zayn i ja nismo nista tako daaaa....
Kuca mi i nije bas daleko od ove ulice. Iako je čitača ulica Zaynova. Zato sto iza kuce ima svoju avionsku pistu. Nije normalan. Dosla sam kuci nikoga nije bilo. Tata nije tu Luna nije tu (luna je naša čistačica)
Uzela sam kofer i Odmah sam se pocela pakovati iako cu ovdje provesti 5 dana. Usla sam u maminu i tatinu sobu. I izvadila sam kutiju sa novcem kojeg mi je mama ostavila. Bilo je oko pola miliona. Mama je doktorica pa zato ima tolike pare koje je meni ostavljala. Uzela sam ih i spakovala ih zajedno sa dokumentima. Uzela sam sliku svoje porodice. Nas cetvero. Imala sam i brata. Majkl se zvao.
On je istjeran iz drzave. Stariji mf je 4 godine. On je istjeran zbog dilanja droge. Bio je voda u tome. Policija je odlucila da ga istjera. Mnogo ga volim. Davao mi je potporu koju sam trebala i od mame u od tate. Bio je uvije tu  uz mene. Pakovala sam se sve do noci. Tate nije bilo. Uzela sam knjigu i nesto ponovila. Trebati ce mi za sutra. Uzela sam punjac bežični i onaj na struju kao i slusalice jer tamo nisam imala. Pa sam potajno koristila Jacobov. Osjetila sam misris moje sobekoji nisam dugo osjetila. Pozeljela sam ovu kucu. Takode sam zaboravila svog ljubimca. Leri se zove on je pas hasky. On je trenutno napolju zavezan za kucicu. Izasla sam i vidjela ga kako se trese od hladnoce i cvili od usamljnosti. Kada me je ugledao kao da mu se zivot vratio. On ima 1 godinu i mnogo jd veliki. Kada stabe na noge bude preko moje glave sto je logicno jer su svo veci od mene.
Odvezala sam ga i povela u kucu. Prvenstveno izvadila sam mu hrand koju je on zudno jeo. Kao da nije jeo 3 dana a vjerovatno tate toliko nema kao ni mene. Ozela sam povodce i nesto hrane i stavila u posebnu trobu kao i ljekove koje mu trebam davati. Lerija sam dobila jos prije godinu dana jos malog. Poklonila mi ga je Marija. Znala je da želim psa od desete godine. I ispunila mi je zelju. Lerija sam stavila u kadu i dobro ga oprala jer je bio od blata a nisam ga zeljela takvog povesti Zaynovoj kuci. Iako nije dobro sto ga vodim ali nemogu ga ostaviti.
Osušila sam ga i namazala sam mu šape i nos. Legli smo zajedno spavati, jer nas sutra ceka tezak dan. Moram u školu i on ce ici samnom.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Evo ga novi nastavak. Nadam se da vam se svidaju promjene. Pisite o tome kako se Selena brzo oporavila od silovanja.
Obavezno ostavite
Vote ★ i komentarisite.

Novi nastavak sutra. ♥♥♥

PRODATAWhere stories live. Discover now