Part 7

6.2K 176 5
                                    

Proslo je vec nekoliko dana od onoga sto mi se desilo. Zayn i ja smo u super odnosima, cak nam se nekad i poljubac oteo. Jucer mi je Jacob rekao da danas vježbamo zavođenje. Meni je to cudno ali Oke.

"Siditeeee"derao se Liam.
Sisle smo normalno obucebe to jest renerka maica i punđa bez toga nemogu.
Sisle smo i vidjele smo tri bukvalno manekena.

"Predstavite se"rekao je Zayn.
One su ruke pružale a mene su gledali kao da ce me silovati.

"Ja sam Jack. Drago mi je"rekao je crnokosi 'maneken' koji je imao tetovažu na vratu.

"Bez sarma Jack na meni to ne djeluje. "
Nasmijao se sarkastično.

"Selena tebi ide Jack, Marija tebi Jace a tebi Lara ide Theo"rekao je Zayn.

"Zadatak je da pred nama pokusate da ih zavedete. "

"Jao"rekla je Marija

"Nemogu zavoditi ako nisam zavodnici obucena"rekla sam potrcavsi u sobu. Obukla sam kratku crnu haljinu sa rezom na lijevoj nozi. Kosu sam pustila.

Sišla sam i vec znam da sam izgledala bezprekorno

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sišla sam i vec znam da sam izgledala bezprekorno.

"Zdravo ja sam Selena"rekla sam Jacku vec pocinjajuci igru

"Jack drago mi je"rekao je uzvrativši pozdrav. Uživio se.
Zavodio je mnogo kao sto sam i ja. Otisla sam u kuhinju po case vina da malo promjenim tok.
Stala sam na krivu nogu to jest na nogu u koju sam upucana. Boli me ali mi je vecina zarasla pazim se.
Uzela sam dvije case crvenog vina. I ponijela ih.
Pruzila sam Jacku jednu i on je otpio gutljaj na sta mu je ostalo malo crvenog vina sa strane.

"Gospodine imate nesto tacno ovdje"rekla sam stiskajuci mu se skroz uz tijelo i prstom brisajuci vino sa usne ližući prs. Posto sam bila zalijepljena od za njega osjetila sam napaljenost kod njega. Pokusao me je poljubiti ali sam se odmakela.

"Mozda drugi put"rekla sam spuštajući ruku od njegovih usana do njegovog frenda.
"Ali mozda ako me uvjerite u nesto bolje mozda BUDE nesto bolje"dosla sam tacno do frenda ali onda nakon te recenice sam vratila ruku do vrata oblizivajuci usne.

"Vrijedi pokusati"spustio je ruku na noje dupe stiskajuci.

"Ako bude nesto jace"rekla sam  slonjajuci njegovu ruku sa dupeta a zaljepivsi se skroz za njegovog frenda na sto se dobro napalio.

"Do sljedeceg puta"rekla sam lagano ljubeći ga u usne.
Svo vrijeme nisam ni osjetila da u prostoriji ima jos najmanje 10 osoba.
Okrenula sam se prema njima dok su mi davali aplauz.

"Mene si napalila"rekao je Theo kroz smijeh.

"Dobro izigrano"rekao je Jack.

"Imas problem"rekla sam pokazavši Jacku na frenda na sta su se svi nasmijali sem Zayna krivo mu je.

Dok je Marija zavodila ja sam otisla da vratim case od vina a Zayn je dosao za mnom.
Ostavila sam case i samo sto sam se okrenula bio je iza mene.
Njegova tetovaza se super vidjela iz ovog ugla inače ima tetovažu na vratu kako sam ja osmotrila.
Poljubio metoliko jako da sam mislila da ce mi usne izletjeti.
Ljubili smo se i ljubili i onda me je dugao na pult od kuhinje nako u onoj haljini. Poceo je nize i nize da me ljubi a ja sam stavila ruje u njegovu kosu stiskajuci ju. Ljubili smo se dok Liam nije usao u kuhinju.

"Fino vam to tamo ide"rekao je dižući obrve.

"Poklopi Liame"rekao je Zayn nastavljejuci me ljubiti.
Liam je uzeo kolu i samo izasao.
Skinuo mi je jednu bretelu haljine pa mi je ramena poceo ljubiti. Zatim se poceo pomjerati gore dolje i ja sam pocelasam uzdasima kao i on. Pocela sam ga ljubiti pi vratu i onda sam ga ugrizla da ga obiljezim..
On je mene vec svu izgrizao. Uzdasu su bili sve jači i jači.

"Nađite si sobu"derao se Jacob iz dnevnog boravka.

"Hocemo"rekao je Zayn gledajuci me u oci.

"Idemo tamo"rekao je poljubivsi me jos jednom. Obukao mi je bretelu i skinuo me sa pulta kuhinje. Izasla sam prva a on zamnom. Cudi me pa nisu nista nadodali. One su jos malo zavodile i onda smo u sobama pričale o tome sve do devet sati.
Izasla sam da uzmem ves iz praone i kada sam se vratila Zayn me je zvao u svoju sobu.
Nismo imali...... Vec sno samo ležali i ljubili se kao da nece svanuti sutra sve dok nismo zaspali u divnom zagrljaju.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Evo ga novi nastavak. Zeljela sam da do veceras napisem 3 nastavka i uspjela sam.

Ostavite ★
I obavezno komentarisite utiske da li vam se svida jer u sljedecim nastavcima nece biti lijepo kao sad. Komentarisite molim vas. ♥♥♥♥

PRODATAWhere stories live. Discover now