Part 16

4K 124 2
                                    

Ustala sam kasnije nego sto sam trebala. Zakasnila sam u skolu. Lara i Marija su dole pa sam odlucila da siđem ranije obukla sam se i polahko ustala čuvajući se za svaki zid koji je bio blizu.

"Sta vi radite ovdje?"

"Jao jao malena, i dalje nisi sretna kada me vidis"rekao je dobro poznati glas.

"Bravo Kolumbo"
Marija je dosla i pomogla mi da siđem. A zasto Zayn nije dosao. A da vratio se onaj stari.

"Ajmo sutra u Los Angeles na plazu"rekao je Liam.

"Sta ces sa autom u Los Angeles"

"Pa ima Zayn avion"

"Zar i on mora da ide"rekla sam frustrirano.

"Joj e bas sada sto ti nemas zelju da ja idem a znam da imas. Ja cu bas da idem i jos cu nam zajednicku sobu  naci ,malena"

"Počašćena sam" uh jedva cekam.

'AJ dosta svade znamo da se volite."


""Niko se ovde ne svada"" rekli smo oboje u isto vrijeme.
Joj sto zelim da me sad poljubi.


"Znaci idemo sutra? "

"Idemo"


"Idemo danas da vidimo nešto za oruzje idete i VI sa nama?"rekao je Jacob.


"Da naravno"

"Ja moram na razgovor za posao"
AVI su me pogledali jako iznenađeno a pogotovo Zayn.


"Kakav posao? " rekao je Zayn.

"Imam razgovor da postanem Victorijin Anđeo"


"Ahteee. Selena zasto nisi nista rekla. "

"Nisam zeljela dok me ne prime"

"Ajd idemo mi SAD spremite se vas dvije ako mislite ici cekamo vas napolju"izaslu su a one su otisle gore.

"Zasto mi nisi rekla"
Rekao je Zayn dok je bio naslonjen na vrata.


"Nisam bila sigurna dok me ne prime. Ne ljutiš se valjda"


"Ne zapravo veselim se da te vidim u tim Sexy gaćicama"


"Ma jeli? " rekla sam zavodnickim glasom dok se on približavao i dok ja nisam zavrsila na zidu.


"Mmm pozelio sam ovaj vrat" rekao je dok mi je grickao vrat i ljubio me u usne. Bilo nam je super se nako ljubiti dok Liam nije dosao


"Golupčići nađite si sobu" rekao je naprvivsi onu slatku facu sa usnama. Zayn je uzeo jastuk i pogodio ga. A Liam je otišao na sprat. Vjerovatno po Laru.
Zayn me jos jos jednom poljubio i otisao. Posto su oni otisli gledati nekakva oruzja ja sam ostala. Prvo idem u bolnicu da skinem gips i onda cu da nazovem za posao. Obukla sam se i uputila u bolnicu.
Na recepsciji da tako kazem je bila prelijepa medicinska sestra sa dugom crnom kosom ali je imala dosta godina tako da....

"Dobar dan"

"Dobar dan izvolite"

"Doktor za skidanje gipsa. Zaboravila sam mu ime. "


"Idite pravo i trazite doktora Hall-a "


"Hvala" nekim čudom taj covjek se preziva kao ja.
Nasla sam vrata i pokucala sam. Odgovorio mi je neki duboki glas. Kada sam usla čovjek ima dosta godina ali u svojim godinama je u dobro formi.


PRODATAWhere stories live. Discover now