Buna!ma numesc Madalina si am 17 ani.Cea mai buna prietena a mea este Teodora,o fata misterioasa.
Intr-o dupa-amiaza de duminica eu și prietena mea stateam acasa si ne uitam la tv,cand.... auzim ca One Direction si Justin bieber o sa vina in Bucuresti pt concerte.
Eu il cunosteam pe Justin si putin pe Harry Styles.
l-am sunat pe justin ca sa vad daca zvonul era adevarat si era.
M -am bucurat pt ca poate Teo are sanse,adica de ce nu?el un bad boy ea misterioasa s-ar potrivi perfect.
Uuuu poate ii cuplez.
Eu nu stiu cred ca m-as potrivi cu harry e la fel de distractiv ca mine.
Mai intai sa vedem daca exista aceea chimie.
E luni azi merg sa-l iau pe Justin de la aeroport.
Bineinteles el fiind un gentelman mi-a adus o bratara cu diamante.
Eu:Teodora el este Justin,Justin Teodora
Teodora:Da bine eu sunt Teodora.
Justin Bieber:Oooo imi plac fetele intepate,stii eu fiind un bad boy nu ma satur de voi.
Teo:Tu bad boy demonstreaza!
Justin Bieber:Bine!
Si o saruta pasional ea tragandu-i o palma dupa!
Justin Bieber: Ti-am zis imi placi,deci tu eu diseara la intalnire
(si pleca)
Teo:Asta-i prost sau se preface?
Mady: Hai ma ca ti-a placut nu are cum e Justin Bieber,e impossible.
Deci te duc la intalnire,ai inteles?
Hai in oras sa-ti iau o rochie sexy si la coafor pt a-l da pe spate,si daca o sa fii tot asa intepata se poate sa se infiripe ceva.
Teo:eu nu am nici un cuvant de spus?
Mady:Nu my sister.
Am mers amandoua in mall si i-am cumparat o rochie neagra,provocatoare i-am cumparat niste pantofi cu toc am fost la coafor si i-am ondulat parul si am machiat-o
.S-a intalnit cu Justin la restaurant.
Justin:nu mai pot,ma impresionezi esti cea mai frumoasa fata.
Teo:mersi (era calma)
Justin: im placi foarte mult.ce vrei sa comandam?
Teo:eu vreau o salata.
Justin:atat?
Teo: Da,mie imi place sa mananc sanatos.
Justin: eu vreau...tot o salata.
Trec mai multe ore si se pare ca au tot mai multe lucruri in comun si incep sa se placa.
Dar el sare calul.
O saruta si ii propune sa mearga sa doarma impreuna acasa la el.
Teodora sa enervat foarte tare si l-a plesnit plecand suparata si incepand sa planga.
Ea se aseaza pe o banca si incepe sa planga.
Afara incepu sa ploua iar langa ea un baiat frumos se apropie de Elena...Era Zayn din One Direcion.
Zayn: De ce o fata frumoasa ca tine trebuie sa verse lacrimi?
Teodora: Din cauza voastra,voi baietii va dati perfecti si macho sunteti doar niste prefacuti care doar vor sa profite de fete.
Zayn: Nu toti suntem la fel!
Teodora: Scuze sunt foarte suparata!
Zayn: Stai linistita la suparare se zic lucruri urate.Mai bine permite-mi sa te duc acasa.
Teo: Bine!
Pe drum au vorbit au ras si s-au imprietenit.
A doua zi ma trezesc cu Harry STYLE la usa casei mele .M-am speriat pt ca nu stiam ce cauta la mine.
Eu:Ce cauti aici?
Harry:Mi -a fost dor de tine!
Eu: De mine?De ce?
Harry: De cand ai cantat cu mine pe scena nu imi mai pot lua gandul de la tine.
Te rog asculata-ma esti prima fata de care ma indragostesc si sincer chiar daca am petrecut o luna impreuna in acel mini turneu nu i mi maipot lua gandul de la tine.
Eu: Sincer nici eu,o luna e putin pt doi oameni sa se cunoasca dar avem timp.
Harry Style: Uite ce e Mady eu te iubesc nu te mint avem timp sa ne mai cunoastem si o putem face in timp.imi doresc din tot sufletul sa fii iubta mea.
Eu: Ai dreptate ai euim doresc si imi plac la nebunie cuvintele tale frumoase esti primul baiat care imi spune lucruri frumoase.
Si ma saruta.Ma duc in camera Elenei,noi locuiam impreuna pt ca ea este pt mine o sora.era trista,plansa.nu am intraznit sa ii zic ca Mady+Harry=Love.
Eu: ce se intampla?
Teo:Totul dinn cauza ta m-am indragostit de justin si el a fost cu mine un nesimtit.
Trebuia tu sa faci tot!iti place sa te amesteci in viata oamenilor,esti o bagacioasa,ce iti era cumva fica sa nu-l fur pe iubitelul tau imaginar Harry?
Si aici m-am enervat.Stii ceva m-am saturat de tine si aerele tale de diva se are ca nu putem trai impreuna sau sa mai vorbin sa fim 'prietene.im pare rau ca te-am iubit si m-am saturat.da imi place Harry care e faza?Stii mai bine las-o balta tu nu esti o prietena buna.mai bine plec din casa asta.
CITEȘTI
You and I
FanfictionDurere,Suferinta,Momente Romantice,Prieteni,Iubit,Amuzament. Asta imi caracterizeaza cartea.Momente grele ,Momente frumoase.Citeste You and I si nu iti va parea rau. Totul a inceput datorita unui concert cand Harry Styles s -a indragostit lulea de M...