Part 1

373 13 1
                                    

Moje ráno začína ako každé iné. ,,Píííp.. píííp.. píííp..." Začal mi zvoniť budík, svoju ruku som natiahla a vypla debilný budík. Ešte trochu som sa povaľovala na posteli fňukala že sa mi nechce isť do školy. Potom som si zobrala z nočného stolíka mobil poobzerala som si socialne siete, fecebook, instagram, snapchat a twitter. Vypla som socialne siete a zapla si pesničky nahlas kedže nikto nebol doma, mama s ocom chodia do práce a môj brat je na internáte a doma je asi štyri dni, no tak sa rozhodol aj tak tam ma frajerku takže aspoň sú vždy spolu. 

Zdvihla som sa z postele obula si svoje teplé papučky a virazila do kúpelne. Tam som sa osprchovala. ,,ááá" Zakričala som keď som zistila že namiesto tepléj vody som na seba spustila úplne spustila studenú vodu. Keď som viliezla zo sprchy tak som sa usušila s uterákom. Vyfénovala som si vlasy a vyžehlila, často si ich nežehlim no dnes som mala kopu času. Potom som si umyla zuby, namaľovala sa (make-up,korektor,puder) aby som zakrila nedokonalosti. Višla som z kúpelne a namierila si to do šatníka kde som stáala asi 10 minút nakoniec som si vybrala čierne rozthané rifle, sivé tielko , dlhý sveter a biele conversky.

Cestou do školy som stretla moju dobrú kamošku Nataliu.Je strašne mila a da sa na ňu spoliahnuť. ,,Ahooj Nicoool" Zakričala keď som pomaly kráčala do školy. ,,Ahoj" Zakričala som a rýchlosťou svetla som sa za ňou rozbehla aby som ju mohla kamaratský objať. ,,prečo si tak skoro išla do školy..." Nadýchla sa aby mohla dohovoriť ,,....Veď sme sa dohodli že prídem po teba...Nepamätaš?"Opytala sa Natalia. ,,Bože prepáč ja som úplne zabudla..no veď nevadi aj tak ideme spolu do školy." dopovedala som. ,,Hej maš pravdu, ale nabudúce ma čakaj... dobre?" Hej, dobre dobre už ťa budem čakať.." Dopovedala som, a začali sme sa smiať potom pomalým krokom sme išli do školy a rozprávali sa. V škole bolo ako obyčajne pozdravila som kamošov a sadla si na svoje miesto, vzadu. Na prestavke som išla za Lukom je to môj frajer. Prišla som k skrinkam a pozdravila som. ,,Ahoj Luke" ,,Ahooj Nicol" Povedal a dal mi sladkú pusu. Och ako ja ho MILUJEM.

Keď som prišla domov započula som za dverami ako sa rodičia hádaju a kričia po sebe. Už som na to zvyknutá, rodičia sa rozvádzaju a mama si našla priateľa v Nórsku. A rozvadzaju sa preto lebo oco podviedol mamu, viem nechápem ako to mohol oco spraviť, ale som šťastná za posledné dni si s otcom vôbec nerozumieme stále len pije a mňa to len štve a štve a o mame aani nehovorím tej idu prasknuť nervy. Vošla som dnu a obydvaja na mňa upli zrak. ,,Zlatko sadni si chceme sa porozprávať" Povedala mama bola troch vytočená, som zvedavá prečo sa zase hádali zase niejaka hovadina minule sa len hadali o to komu zostaňe televizor, raz ma znich porazí. ,,Dobre" Povedala som a dala si tašku dole z chrbta, vyzula topanky a išla si sadnúť. Rodičia si sadli oproti mňe a naštvaňe sa na seba pozreli. ,,No tak čo sa deje..je niečo čo by som mala vedieť?" povedala som trochu vitočene pretože zavolali ma sadnuť a nikto neprehovoril iba na mňa čumeli. ,,Nóó mi sme sa rozpravali s ockom...áá že kde pôjdeš či pôjdeš so mnou do Nórska alebo zostaneš tu..?". Nie to mi nemožu urobiť ja tu mam priateľov a Luka, ale tiež nechcem zostať s ocom tem si bude vlačiť tu svoju štetku opiju sa a potom, veď to bude strašne, ja vlastňe neviem musim si to rozmyslieť. ,,Jaa si to ešte rozmyslím... a kedy pôjdeš do toho Nórska hmm?" Opytala som sa so strachom čo keď poviem zajtra och na to ani račej myslieť nebudem. ,,No vieš ešte neviem ale tak na druhy tyžďen mi hovoril James.." James je mojej mamky priateľ už som ho raz stretla musim povedať je veľmi priatelský padli sme si. ,,Taak ja si to idem rozmyslieť majte sa zatiaaaľ" Zobrala som tašku z chodbičky a išla do mojej izby. Hneď ako som zatvorila dvere, hodila tašku na zem, skočila som na posteľ a začala som plakať. Viem že to není také hrozne veď sa odsťahujem do Nórska a tam si najdem nových priateľov ale čo Luke ten mi bude chýbať najviac je to predsa moja životná láska, chodím s ním už päť mesiace a ja to ten najlaskavejší najmilši najromantickejší a najvtipnejší frajer akého som si mohla priať..... s tými to myšlienkami som zaspávala.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------Tak ahojte dúfam že môj príbeh sa vam zatiaľ páči. Keď chcete aby som niečo alebo niekoho pridala píšťe do komentára budem rada za všetky komentáre a vote. Tak majtee saa😍😘😘

is this the right one? (Marcus a Martinus)Where stories live. Discover now