Part 5

174 10 0
                                    

Zobudila som sa na volanie mojej mami. ,,Nicool, večeraa!....večera..Nicol!" Vletela mi do izby asi si myslela že ju ignorujem no ja som spala. ,,Prepáč nevedela som že spíš pod dole, už je večera" ,,Dobre, už idem" Povedala som zaspato. ,,A uprac si tu! si tu len dva dni a už máš tu bordel ako po výbuchu" ách neznašam tie mamine reči. ,,Veď dobre zajtra poupratujem" ,,Nie zajtra, dnes má prísť k nám rodina Gunnarsenovich" ,,Dobre!" Rýchlo som sa postavila a začala upratovať izbu, už po 10 minútach som to mala, som na seba hrdá. Dúfam že príde aj dievča v mojom veku, aspoň by som si našla kamarátku.

,,Cíínk,Cíínk" Zazvonil zvonček. Započula som ako na mňa mama kričí. Rýchlo som zbehla dole a tam som uvidela Martinusa a aj Marcusa preboha čo tu robia? To oni sú Gunnarsenovi?

Martinus

Ležal som na posteli keď zrazu na mňa zakričala mama. ,,Marcuus, Martinuus, poďte dole" S veľkou nechuťou som išiel dole. Tam už nás čakala mama aj s Emmou. Cestou dole schodmi sa Marcus ani raz na mňa nepozrel, úplne ma ignoruje. ,,No, či si chcela?" Opýtal som sa mami. ,,Ja len že pôjdeme na večeru k jednej rodine, slušne sa oblečte a pôjdeme" Mama ani nedopovedala a ja som už bol v svojej izbe. Musím sa predsa prichistať. Už sme na ceste k tej rodine. Práve stojíme pred dverami a oco stiská zvonček. Otvoril nám muž ktorý sa predstavil ako James a žena sa predstavila pod menom Milada. Milada zakričala smerom k schodom ,,Nicol, poď dole" Otvorili sa dvere a v nich stála Nicol. Bolá nádherna mala na sebe čierne roztrhané rifle a karovanu červenú košeľu. ,,Dobrí deň" Pozdravila sa Nicol.

Nicol

,,Dobrí deň" Pozdravila som sa. ,,Ták ja sa ti predstavím ja som Annie, Kjell, Emma, Marcus a toto je Martinus" Začala žena menom Annie, najprv ukázala na seba potom toho vysokého muža,ukázala na zlaté dievčatko potom na Marcusa pri tom mene sa mi zdvihol žaludok a nakoniec na Martinusa. Ten sa celý čas usmieval ako pripečený ale bol zlatý. ,,Poďte si sadnúť" Všetci si posadali jediné voľné miesto bolo vedľa Jamesa a Marcusa. Kedže mama si už išla sadnúť vedľa Jamesa mne nezostalo nič iné ako si sadnúť vedľa Marcusa. Prišlo mi z neho zle, nemôžem sa pozrieť na chlapca ktorý udrie dievča a ešte na ňu nadáva. Celý čas sa rodičia bavili o tom ako sa stretli a bla bla bla. Vždy som len na to myslela ako mi mohol Marcus niečo také urobiť zato že jedno dievča je štetka nemusia byť všetky.

Po večeri som prišla do svojej izby. Ležala som na svojej posteli keď zrazu niekto zaklopal.... vošiel dnu....

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ahojtee dúfam že sa vám nová časť páči. Budem rada za každý komentár a vote. Majtee saa

is this the right one? (Marcus a Martinus)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora