Z premýšľania nad Tinusom som začala padať do ríše snov. Zobudila som sa na to že mamka na mňa niečo hučí a hučí. ,,No tak Nicol, príšla návšteva" ,,Snáď nebudeš spať?!" ,,Nicol! vstávaj!!" Pootvorila som oči a uvidela nad sebou dosť naštvanu mamu. ,,Veď dobre už vstávam....a aká je tu návšteva?" ,,No veď Jamesova mamka" ,,Aha" Ako som mohla zabudnúť no čo stáva sa dúfam že bude milá. Obliekla som na seba kraťasy a voľnú blúzku. Zišla som dole po schodov a tam som zbadala veľmi príjemne sa usmievajucu teta. Nevyzerala ako nie aká babka. Mala okolo päťdesiat rokov. Pozdravila som sa, odzdravila sa mi a predstavila sa ako ľubica ale môžem jej hovoriť babka. Dosť dobre sme si pokecali je veľmi milá. Keď už bolo okolo desiatej rozhodla som sa že pôjdem si už ľahnúť predsa som bola už dosť unavená.
****
Ráno prebiehlo ako každé iné urobila som svoju rannú rutinu a vybrala sa smer škola. Ešte včera mi hovorila Lis že ma bude čakať pred školou. Možno nestihla a príde neskôr. Vošla som do školy a nasmerovala si to k skrinke kde som si vybrala učebnicu a zošit z Matematiky. No super túto hodinu sedím s Tinusom to bude. Musím ho proste ignorovať. Prišla som do triedy kde ešte nebola učiteľka. Sadla som si vedľa Tinusa ktorý asi ani nezareagoval že som prišla. Keď som si sadla hneď mi zavibroval mobil. Otvorila som ho a tam mi písal Jake.
Jake: Prepáč ale vypol sa mi mobil😣
Nicol: V pohode😀
Jake: A čo robíš?😊
Nicol: Sedím vedľa najväčšieho debila na svete💩😠
Jake: A to je ten chlapec čo ste sa pohádali?
Nicol: BOHUŽIAĽ😩 je to on
Jake: ale včera si hovorila že niečo k nemu cítiš...však?
Nicol: Hej ale to som netušila že je to taký debil že sa mi nevie ospravedlniť po včerajšku😡
Jake mi už neodpisoval tak som vypla mobila pozerala do blba. Zrazu sa na mňa otočil Tinus a pozdravil sa mi.
,,Ehm... A-ahoj" ,,Ahoj!" Povedala som naštvane. ,,Doteraz si si nevšimol že tu som a čo tak náhle?"
,,Noo..ja že sa ti chcem prepáčiť za to čo som ti včera poved.." Nenechala som ho dopovedať a skočila mu do reči. ,,Nestojím o tvoje prepáč, sedím tu desať minút a až potom si všimneš že okolo teba niekto sedí!" Tinus sa len smutne otočil a vytiahol si mobil. Mne zavybroval mobil a tak som sa doň pozrela.
Jake: Si tu?
Nicol: hej som
Jake: Stalo sa niečo?
Nicol: Ako vieš?
Jake: No vždy pošleš nie akého smajlíka a píšeš viac do podrobná😉
Nicol:😖
Jake: No tak čo sa stalo?
Vošla do triedy učiteľka a tak som napísala poslednú správu Jakeovi a odložila mobil.
Nicol: Prepáč je tu učka na prestávke napíšem😉...
Jake: OK 😓....
Celá hodina prebehlá úplne rýchlo až na to ako sa snažil Tinus prepáčiť na to ako na mňa včera vrieskal. Stále nechápem prečo na mňa vrieskal.
Písala som Lis a ona povedala že dnes jej bolo dosť zle a že išla k doktorovi takže celý deň som musela prežiť sama. Ale zvládla som to. Cestou keď som kráčala smerom domov ma zastavil Marcus.
,,Nicol!...stoj!" Zastavila som sa a za mnou behal zadychčaní Mac. Keď došiel ku mne, povedala som mu.
,,Ahoj...čo sa deje?" Mal na sebe dosť vydesenú tvár. Musela som sa spýtať. ,,Čo sa stala medzi tebou a Tinusom?" Zaskočila ma táto otázka. ,,Nič čo by sa malo.." Viem že som mu zaklamala ale ja mám pocit že kvôli mne každý má problém. Marcus ma išiel odprevadiť. Cestou sme sa rozprávali o rôznych veciach. Pred mojím domom som ho pozdravila a on ma "nečakane" objal. Vždy to robí a ja som si jeho objatia veľmi obľúbila sú také hrejivé. Potom som len vliezla do domu vyšla po schodov a išla hore do izby. Po večeri som hneď zaspala.
ESTÁS LEYENDO
is this the right one? (Marcus a Martinus)
FanficNicol, obyčajné dievča. No pre jedného chlapca dosť výnimočná.- Raz kvôli Mame sa museli presťahovať za jej priateľom. Ale bolo to lepšie ako zostať so svojim otcom. No ešte netušila čo sa stane keď sa tam presťahuje.