Part 8

156 9 0
                                    

,,Preto lebo včera keď sme prišli domov Mac si na chvíľu nie kde odbe.." 

,,Martinus jedná otázka"  ,,Aká?"  ,,že nóó..kto je Mac?" Martinus sa trochu začal rehliť. Drgla som doň ho. ,,Nó povieš mi to?!" ,,Mac je Marcus" ,,Aha" ,,Môžeš pokračovať" ,,Dobre. No a Mac si niekde odbehol a keď sa vrátil domov prišiel do mojej izby. Začal sa my ospravedlňovať za to čo urobil že sa celý čas na mňa hňevál" ,,A?" ,,A keď som sa na to opýtal že prečo, čo sa stalo že zmenil názor. Tak my povedal že ty si mu dohovorila. On začal o tebe hovoriť ako o tej najkrajšiej najmilšiej a najúžasnejšiej osobe na svete" ,,A to ty ako že vadí keď niekto o mne tak pekne hovorí?!" ,,Niee!,nechaj ma dohovoriť....No a mne neviem ako ti to nóó..ty sa my...Pá-páčiš" Povedal a začervenal sa, asi mu to prišlo trápne. ,,T-To vážne" Vyvalila som naň ho oči. ,,Tak ideme?" ,,Poďme" Vyzeralo to tak že nechce sa mu o tom rozprávať.

Celú cestu sme sa rozprávali o blbostiach. Keď sme stali pred mojím domom tak som povedala. ,,Ahój" ,,Ahóoj,tak zajtra" Vstúpila som dnu do domu načo ma zavolali mama a James do kuchyne. Povedali my že zajtra príde Jamesova mama takže moja "babka" chce sa so mnou a aj s mamou zoznámiť. Potom som sa vybrala do mojej izby kde som sa prezliekla do domáceho a išla učiť. Z učenia ma prerušil zvuk mobila ktorý ohlasoval správu.

Marcus Gunnarsen vás požiadal o žiadosť na priateľstva . Ani som neváhala a potvrdila ho hneď na to my Marcus napísal.

Marcus Gunnarsen: Ahoj😊

Nicol Rufusová: Ahojký😇

Marcus Gunnarden vám nastavil prezývku Pekná baba😍😍

Pekná baba😍😍: To myslíš vážne?😆😅😂

Marcus Gunnarsen: Smrteľne☠️😋😜! Teraz si na rade ty!💙

Pekná baba vám nastavila prezývku Pekný chalan😂💜

Pekný chalan😂💜: To sa ku mne nehodí ale nevadí😜 inak nezájdeme zajtra do kina?😙

Pekná baba😍😍: Sorry ale má prísť zajtra moja "babka"😟😕😁 Možno nabudúce...

Pekný chalan😂💜: Tak to je teda škoda 😢😥...

Pekná baba😍😍: Marcus?

Pekný chalan😂💜: čo? 😊

Pekná baba😍😍: Je to pravda čo my hovoril Martinus?.. 😮😲

Pekný chalan😂💜: A čo ti hovoril?.. 😟 

Pekná baba😍😍: No že si Martinusivi hovoril aká som úžasná, múdra.....Je to pravda?

Pekný chalan😂💜: Hej je, vadí ti to?..😔😟😕. 

Pekná baba😍😍: Niee...veď sme priaťelia však?😉 

Pekný chalan😂💜: Len to?... 😡

Pekná baba😍😍:  A čo chceš viac?😆😅 

Pekný chalan😂💜: Nič.... 😌

Pekná baba😍😍: Tak ja idem spať dobrúú nocku😇

Pekný chalan😂💜: Brú Noc😍

Celý večer som rozmýšľala nad tým čo my hovoril Martinus o Marcusovi vážne je to pravda?.....


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Takžee dúfam že sa vám nová časť páčila. Budem rada za každý komentár a vote . Ták Majtee saa 💜 

is this the right one? (Marcus a Martinus)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu