Part 17

126 8 1
                                    

***

Vošla som do školy a pomalým krokom som prišla k skrinke kde som si vybrala knihy. Dnes som zasa vstala skôr takže v škole bolo zatiaľ dosť málo študentov. Otvorila som dvere od mojej triedy a sadla si na svoje miesto ako zvyčajne posledná lavica v pravo. čas v škole som zabíjala písaním úloh, ktoré sa mi nechcelo robiť včera. Potom keď som mala úlohy urobené zapla som si mobil a pozerala kto je Online. Veľa ľudí nebolo pretože každý, skoro teraz vstáva alebo pri najhoršom ešte spí. Klikla som na prvého kto bol Online.  ..Jake..

Nicol: Ahoj😊 

Jake: Ahoj, neverím že si mi napísala prvá😮😲

Nicol: Tak už to tak bude

Jake: A aký je k tomu dôvod?

Nicol: Nudím sa😞..

Jake: aha. a čo robíš?

Nicol: Píšem si s tebou ty?😁

Jake: Bez teba to určite nezistím😂. Ja sa chystám do školy a ako sa máš?

Nicol: Nič moc čo ti poviem nudím sa a k tomu som v škole😒...

Jake: Tak to ti nezávidím, no za chvíľu sa tiež budem v škole nudiť😂

Takto som si s Jakeom písala hodnú chvíľu. V triede boli už zopár mojich spolužiakov. Mohla som si v klude písať s Jakeom až dokým do triedy neprišiel Martinus. Myslela som že bude skleslý ale on sa len vychechtával na mobil. Asi si s niekym píše. Ani sa na mňa nepozrel keď si sadol predo mňa.  No tým lepšie pre mňa aspoň už nebude mi hovoriť že s nikým nemôžem byť. Celý čas sa chechtal nad mobil. Už ma to dosť štvalo proste vždy len chichi. 

Jake: čo máte prvú hodinu?😉 

Jake: nikooool!!!!😩😩

Jake: haloo si tu??😭

Jake: Prečo neodpisuješ?!😢

Nicol: Prepáč, len prišiel môj spolužiak a vždy sa tu rehli a mňa to neskutočne vytáča!😠

Jake: Skus mu niečo povedať aby prestal😃

Nicol: Nie! ja s ním neprehovorí ani slovo😧

Jake: A to už prečo?😮 

Nicol: Lebo to je najväčší debil na svete!😐

Jake: Podrobnejšie..😨..😨..

Nicol: Proste je otravný ako mucha🐝... a neznesie inú spoločnosť okrem jeho😠😠

No tu sa predo mnou Martinus začal rehotať na celé hrdlo. Mala som naň ho úplne nervy proste vy chcete mať klud ale nie Martinus sa tu musí smiať. A ešte je k tomu ráno. Každý naň ho hádzal vražďacie pohľady. Vyzeralo to tak že každý tu chce spať okrem blbého Martinusa.           

,,achh" zavzdychla som si potichu. Do triedy vošla učiteľka a začala vysvetľovať učivo.  

Ešte som si pretrpela ďalších päť hodín a mala som to za sebou. 

Dávam si Matematiku do skrinky, čo je dnešná, posledná hodina.

,,Ahoj!" Niekto vedľa mňa zakričal. Otočila som sa a uvidela som vysmiateho Lea. Hneď sa mi začal rožširovať úsmev. 

,,Ahoj!" Povedala som. Leo sa ku mne začal približovať a objal ma. Ja som mu objatie opätovala. ,,Dnes o štvrtej pri fontáne, a nechcem počuť žiadne vyhovorky" Povedal skôr vtipne ako varovanie. ,,Dobre...uvidíme sa pri fontáne" ,,Fajn..ahoj" ,,ahoj" Povedala som a Leo odišiel a ja som si ešte zbalila tašku a išla som. Leo má dnes tréning, ako každý štvrtok takže domov som musela isť sama.  


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ďalšia časť na svete. Dúfam že sa pááči.

--Majteee saa❤️❤️

is this the right one? (Marcus a Martinus)Where stories live. Discover now