,Domáca úloha, strana 24 cvičenie 1 a 4 Napísal učiteľ na tabuľu a odišiel. Vyšla som z triedy a nasmerovala si to k svojej skrinke. Od skrinky ma delili asi 10 krokov kým do mňa niekto nenarazil. Vždy musím mať také šťastie. Rozleteli sa my všetky veci čo som mala v ruke, aspoň som nespadla to je pokrok. Zdvihla som hore hlavu a tam stal brunet chlapec s krásnymi modrými očami. ,,Ehm..prepáč ja som nechcel...daj pomôžem ti" Pomohol my zdvihnúť veci čo som mala na zemi. ,,Ja som ťa ešte nevidel, ty musíš byť tá nová druhačka však?" ,,Hej, to som ja" ,,A ako sa voláš?" ,,Ja som Nicol, ty?" ,,Lucas" ,, Tak ahoj ja už musím ísť" ,,ahoj" Rýchlo som pribehla k skrinke aby som si vymenila učebnice na Chémiu. Túto hodinu sedím s Dylenom. Vybehla som hore po schodoch a otvorila dvere od Chemickej učebni. Chvála bohu ešte tu nie je učiteľka. Pribehla som k našej lavici a sadla si vedľa Dylena. ,,Ahoj" Pozdravil sa my. ,,Ahoj" ,,Tak čo pripravená na skúšanie?" ,,Do riti!" uškrnul sa my. ,,A ty..hm?" ,,Ehm..ehm" ,,Ha! tak sme dvaja" Začli sme sa smiať. Celá trieda sa začala na nás pozerať. Asi preto sa každý na nás pozeral lebo dnu vošla učiteľka a sme v riti. Všetci sa postavili aj my. ,,Ták už vidím kto chce isť odpovedať" Pozrela som sa na Dylena a ten na učiteľku vyvalil oči. Musela som sa zarehliť vyzeral dosť zábavne. ,,Ticho!...Rufusová a Hemigton, k tabuľi!" Odpovedali sme na otázky čo nám dala učiteľka ale niektoré sme nevedeli. ,,Dnes máte za tri ale nabudúce bude štvorka!"
Zazvonilo na prestávku. Mala som to namierené dole schodmi no niekto ma zastavil. A ten niekto bol Tinus.
,,To čo malo znamenať s Dylenom!?" ,,No, nič len sme sa smiali a čo ti je do toho?"
,,No ja-ja len že..noo.." povedal koktavo. ,,No čo?!" ,,Vieš neznesiem keď sa niekto s tebou smeje okrem mňa" Vôbec tomu nechám. ,,Prepáč ale musím si ísť vymeniť knižky"
Sedím v triede a zrazu my zavibruje mobil.
Jake: Ahoj
Nicol: Ahoj ty nie si v škole?
Jake: Nie...máme voľno😃
Nicol: Tak to je super😃...Ja musím kysnúť v škole😦😧
Jake: Tak to ti nezávidím😞...
Nicol: :((
Jake: Páči sa ti nie aký chlapec z tvojej triedy? a máš frajera?
Nicol: Na čo ti to bude?
Jake: Nó len tak...tak máš frajera alebo sa ti niekto páči?
Nicol: Nie nemám frajera😡... a nikto sa my nepáči
Jake: Neverím že sa ti nikto nepáči no veď nie jaký chalan
Nicol: Nó ako máme tu do cela pekných chalanov ale aj mimo mojej triedy😋
Jake: No tak hovor😀
Nicol:V našej triede: Marcus,Dylen a trochu Martinus Mimo triedy:Lucas ten je najkrajší😚😋
Jake: AHA😡.........
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ahojte dúfam že sa vám nová časť páčila. Budem rada za každý komentár a vote. Táák Majtee saa😃😃
YOU ARE READING
is this the right one? (Marcus a Martinus)
FanfictionNicol, obyčajné dievča. No pre jedného chlapca dosť výnimočná.- Raz kvôli Mame sa museli presťahovať za jej priateľom. Ale bolo to lepšie ako zostať so svojim otcom. No ešte netušila čo sa stane keď sa tam presťahuje.