Life's Martinus
,,Ja som sa zamilovala do Lea" Keď som to počul moje srdce sa rozpadlo na malé kúsky. ,,D-do L-lea?" Opýtal sa Marcus. Prečo kokta? ,,Hej.. nó a má nie akú frajerku?" ,,To neviem ale zistím to" ďalej sa nerozprávali lebo prišiel učiteľ. Vôbec som ho nevnímal. Rozmýšľal som prečo sa práve do Lea zamilovala. Prečo nie do mňa. čo ma také čo ja nemám. Preto lebo som bol na ňu naštvaný?
Life's Nicol
Keď som povedala Macovi o Leovi zdal sa mi skleslý. Prečo? Na túto otázku som nestihla nájsť odpoveď pretože do triedy prišiel učiteľ.
***
Keď som išla zo školy zastavil ma Leo či by som s ním chcela isť von. Odpovedala som že dobre ale musím ísť ešte domov. Tak sme išli svojou cestou.
,,Ahoj, mami" Pozdravila som mamu keď som vošla dnu do domu. ,,Ahoj, tak ako bolo v škole?" ,,V škole bolo fajn...A môžem isť von?" ,,Môžeš ale najprv choď si poupratovať izbu zase tam máš pordel" ,,Veď dobre" Urobila som ako my mama povedala. Potom som sa obliekla a nasmerovala si to do parku kde sme sa dohodli s Leom že sa stretneme. Už v diaľke som videla Lea. Prišla som k nemu a pozdravila som ho. Celý čas sme sa rozprávali. Je sním úplne sranda, dosť sme sa nasmiali.
Na záver sme sa rozlúčili a išli svojou cestou. Vôbec som nerozmýšľala kam idem pretože som myslela na Lea.
,,Auu!" Povedal niekto do koho som narazila. Vyzdvihla som hlavu a uvidela Martinusa. Mohla som mať celkom dobrý deň ale on my ho musí vždy skaziť. Odtiahla som sa od neho aby som mohla ísť čo najskôr domov. Ale od ma chytil za rukáv a otočil ma aby som mohla pozerať len do jeho oči. ,,Nicol počkaj ja ti to chcem vysvetliť" Len som pozdvihla obočie a čakala dokým začne hovoriť. ,,Prepáč mi to ja viem že ti zakazujem byť s chalanmi. Ja proste keď sa s nimi vidím chcem byť na ich mieste..a" už som sa naštvala nemohla som to vydržať. ,,Proste Martinus keď sa naďalej budeš takto správať mi dvaja sa nemôžme priateliť, ty keď ma s niekym vidíš hneď sa naštveš.. ja a ty priatelia nemôžme byť" Bolo my smutno čo som povedala. Nechcela som ale musela proste kvôli nemu nemôžem byť s nikým? veď dnes keď ma videl s Leom ma zatiahol a začal po mne vrieskať. A keď som sedela dnes s Marcusom tak pohľadom nás zabíjal.
Odišla som od Martinusa a išla domov. Doma som si napustila vaňu a ľahla som si do nej. Tam som si pretriedila myšlienky. Keď voda vo vani bola už studená tak som vyšla z nej a obmotala sa osuškou. V izbe som sa prezliekla do pyžama a ľahla si na posteľ kde som následne zaspala.
YOU ARE READING
is this the right one? (Marcus a Martinus)
FanfictionNicol, obyčajné dievča. No pre jedného chlapca dosť výnimočná.- Raz kvôli Mame sa museli presťahovať za jej priateľom. Ale bolo to lepšie ako zostať so svojim otcom. No ešte netušila čo sa stane keď sa tam presťahuje.