Part 7

167 10 0
                                    

,,Ahojte, ehmm čo tu robíte?" ,,Nó ja som ťa prišiel odprevadiť do školy ak si spomínaš" Bože ako som mohla zabudnúť. ,,Jasné už si vzpomínam" Celý čas som sa rozprávala len s Martinusom. Občas sa ma niečo opýtal Marcus no ignorovala som ho. Pred školou na Martinusa zakričal spolužiak aby išliel rýchlo do triedy lebo musia robiť niejaký projekt. Keď som chcela vstúpiť dnu do školy zastavila ma ruka. Marcusova ruka.

,,Prečo ma ignoruješ?" Opýtal sa vytočené. ,,Pretože sme sa dohodli, že sa s Martinusom uzmieriš ale vy sa stále hneváte!" ,,No vieš ja som sa s ním už uzmieril. Ale my sme sa tento krát pohadali pre inú vec" ,,A prečo ste sa pohádali?" Viem že to nieje pravda. ,,To ti nemôžem povedať" Osmutnel. ,,Tak fájn. Keď ty mi to nepovieš my dvaja sa nemáme o čím baviť!" Povedala som a vstúpila dnu do školy. Keď som si vyberala knižky zo skrinky tak prišlo ku mne dievča s veľmi krásnymi vlasmi. Boli hnedé a končeky vlasov prefarbené na rúžovo vyzeralo to fantasticky.

,,Ahoj..ty si Nicol že?" ,,A. ..áno to som"  Zakoktala som sa pri odpovedi. ,,Ja som sa chcela spýtať či by si chcela so mnou robiť projekt na Anglinu lebo mne vždy padne dajaký debil" ,,Dobre aj tak som nevedela s kým budem" Ani som nedopovedala a školský zvonček už zvonil čo naznačovalo začiatok prvej hodiny a to je Matika. Prečo ja? ,,Počkaj" Zakričala som na ňu lebo išla veľmi rýchlo asi nechcela nestihnúť vyučovanie. ,,čo...čo si chcela Nicol?" ,,že ako sa voláš?" ,,Ahá...ja som Lisa ale hovor mi Lis" Usmiala sa a my sme sa pobrali do Matematickej učebne.

Otvorila som dvere v učebni a jediné voľné miesta boli pri Marcusovi, dajakím dievčati myslím že sa vola Ella a ešte pri Jasice. Kedže Lis sa vybrala k Elle a ja som si nechcela isť sadnúť k Marcusovi tak som musela isť k tej Jasice oblieka a aj maľuje sa ako štetka a aj tak vyzerá. Namierila som si to k nej no keď som tam chcela sadnúť povedala: ,,A ty si čo myslíš že ideš robiť?!...sorrko ale miesto je už obsadené!" Povedala pri čom sa jej pery našpulili viac ako Kačerovi Donaldovi. Musím isť sadnúť k Marcusovi najradšej by som sadla aj vedľa tej štetky ale kedže nestojím o daľšie urážanie tak jedine Marcus. Keď som si sadla vedľa neho s veľkou nechuťou tak mi povedal. ,,Tu si môžeš sadnúť toto miesto nieje obsadené" Povedal do čoho sa spustila minimálne polovina triedy do rehotu. Okrem mňa pokiaľ sa neospravedlňi Martinusovi ja mu neprepáčim, taká bola naša dohoda.  

škola prebehla celkom dobre až na tie Marcusove otázky. Neriešila som to. Keď som išla zo školy zastavil ma Martinus. ,,Nicol, počkaj!" Otočila som sa a na mieste som ho čakala. ,,Ahoj" ,,Ahoj" Usmial sa do široká. Bol taký zlatý mam pocit že sa roztopím. ,,Vieš ten projekt z angliny...noa že či by si ho urobila so mnou"  ,,Sorrko ale vieš to miesto je už obsadené" Napodobnila som tu štetku načo sme sa len začali smiať. Ale potom zosmutnel asi chcel ten projekt robiť so mnou. ,,Nemal si ten projekt robiť s Jackom? Veď ráno ťa volal" ,,Hej mal som s ním robiť projekt, no ale ja som to odmietol chcel som ten projekt robiť s tebou...a vlastne s kým robíš ten projekt?" To vážne on odmietlo robiť projekt, kvôli mne? ,,Ja robím projekt s Lisou" ,,Aha" ,,Nicol..." ,,čo?" ,,že ďakujem" ako začo ďakuje vôbec ho nechápem. ,,A začo ďakuješ?" ,,Zato že si povedala Macovi aby sa mi ospravedlnil " tak počkať on sa mu ospravedlnil? tak prečo boli ráno na seba naštvaní? ,,V pohode...a potom prečo ste boli ráno na seba naštvaní?"

,,Preto lebo.......


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ták ahojte dúfam že sa vám nová časť páčila. Budem rada za každý komentár a vote. Ták Majtee saa

is this the right one? (Marcus a Martinus)Место, где живут истории. Откройте их для себя