Part 18

120 7 1
                                    

čakala som na Lea pri fontáne ako mi nakázal. Už z diaľky som videla sa pribľižujucého Lea. Rozcuchané vlasy do každej strany, tie jeho krásne zelené oči, lícne kosti ktoré mu zvýraznovali črty tváre. Proste krásny.

,,Ahoj" Povedal a ukázal rad svojich bielych zubov. Priblížil sa ku mne a objal. ,,Ahoj... ták kam pôjdeme?"   ,,Do kina, môže byť?" opýtal sa ma neisto.     ,,Môže byť!" Spolu sme kráčali do kina kde sme si kúpili spoločný popcorn. Sadli sme si úplne do zadu. Vtedy ma napadlo čo ešte neviem. ,,Aký je to film?" ,,Film to nieje" ,,Takže je to rozprávka?..tak to j.." ,,Nie..je to Horror" Tak to ma dostalo. Nie žeby som bola strachoput, ale áno bola som strachoput. Mala som strach z jediného príbehu ktoré mi hovorili kamaráti. A teraz idem na Horror?. Celú hodinu sa mám na to pozerať? ,,To vážne?! vieš dobre že sa bojím Hor.." Ani som nedopovedala a začal ísť Horror nazývaný Kruh. Celkom začiatok bol vpohode no potom keď tá žena otvárala dvere postavila sa tam samara s telom ako stena a vlasmi dlhé po nohy, začala sa približovať. Vtedy som to nevydržala a musela si hlavu položiť na Leovu hruď aby som nevidela na Horror. ,,No ták je to len Horror nemusíš sa báť" Uchechtol sa. ,,Vieš dobre že sa Horrorov veľmi bojím a z toho budem mať na celý život traumu!" ,,No dobre, zatvor oči a predstáv si že ležíš v svojej mäkučkej posteli" Povedal a pohladil ma po hlave. 

***

Potom sme ešte zašli do cukrárne a kúpili sme si zmrzlinu. Prechádzali sme sa po meste a rozprávali sme sa. Aj keď viem o Leovi dosť veľa, a Leo o mne taktiež vie dosť veľa tak som sa dosvedela niečo čo ešte vraj nikomu nepovedala. A na oplátku som mu povedala tiež moje tajomstvá.

,,Tak čo Horror bol dobrý však?" Opýtal sa ,,Ten Horror bol výborny" Povedala som ironicky a pokračovala som ,,Len že teraz keď budem spať tak si budem myslieť že v mojej skrini je samara a každú chvíľu sa budem báť že z nej vyjde!" ,, No ták nepreháňaj až tak strašný nebol" Povedal a zasmial sa. ,,Dobre už sa nebavme o tom Horrory inak si budem myslieť že nás prenasleduje" Povedala som a zasmiala sa.

Ani som sa nenazdala a mi sme už stály pred mojim domom pretože Leo ma chcel odprevadiť. ,,Ták už sme tu.Tento večer som si užila až na ten Horror" ,,Hej, bol super. Nabudúce si ho môžme zopakovať... teda ak budeš chcieť" ,,Určite budem veľmi rada" Ani som nedopovedala a Leo sa mi prilepil na moje pery. Začala som sním spolupracovať. Mal veľmi svieže pery . Keď sme sa odtiahli Leo sa len usmial a povedal.

,,Ahoj" ,,A-ahoj" Leo odišiel a ja som tam stála ako obarená. Keď som sa spamätala vošla som do domu a išla si ľahnúť na posteľ. Zaspávala som s úsmevom na perách.

------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ahojte                                                                                                                                               Dúfam že sa vám páči nová časť                                                                                           Budem rada za každý komentík a vote                                                                     Majtee saa❤️

    

is this the right one? (Marcus a Martinus)Where stories live. Discover now