Part 6

151 9 0
                                    

Vošiel dnu Martinus s Emmou. ,,Ahoj, ja som sa chcela pohrať, nemáš niejaké bábiky?" ,,Prepáč ale žiadne bábiky už nemám ale mám Twister možeme si zahrať" ,,Jasné" Povedal Martinus a sladko sa zasmial. Rozložili sme Twister a postavili sa okolo. ,,Aáá kto bude točiť?" Opýtala sa Emma. ,,Ták asi ja, vy budete chcieť baviť" Niekto zaklopal na dvere a vošiel dnu. Bol to Marcus. Nečakala som ho ale určite dobrovoľne tu neprišiel. ,,Nevšímajte si ma akoby som tu nebol" Povedal a sadol si do kresla čo mám v svojej izbe. ,,Marcus budeš nám točiť? Prosíím" Podišla Emma k Marcusovi a porosila. ,,Fájn" Dopovedal a Emma mu do ruky vložila tabuľku na točenie. ,,Ták Emma....Pravú nohu na červenú" Takto sme pokračovali celý čas. Niekedy sme vážne divne boli postavený, a občas sa Marcus na nás zasmial bol veľmi zlatý. ,,Emmáá..Marcús..Martinúús poďte dole už ideme!" Zakričala na nich ich mama. ,,Dobréé ideme" Odkričalá Emma.

Asi po 20 minútach niekto zaklopal na dvere. ,,ďalej" Dnu vošiel Marcus nečakala som ho, a nechápem prečo tu prišiel. ,,Prepáč ja som len prišiel po mobil zabudol som si ho" Povedal trochu nervózne. ,,Hej, tu je na stole ani som sa ho nedotkla" Povedala som načo sa len Marcus zasmial. čakala som že Marcus odíde no od si to nasmeroval na moju posteľ kde som sedela, sadol si vedľa mňa. ,,Vieš chcem sa ti ospravedlniť za to že som ťa sotil na zem a nadával...Prepáč" Dopovedal na čo som sa len usmial a povedala mu ,,Dobre, prepáčim ale len vtedy keď nebudeš sa už  hnevať na Martinusa" ,,Dobre?" Pozrela som sa na neho. ,,No dobre veď on za to nemohol" široko som sa naň ho usmiala a on mi úsmev opätoval. Objal ma vôbec som to nečakala no cítila som jeho úsmev aj keď som ho nevidela. ,,Ták ahoj ja už pôjdem. ,,Ahoj" Ani som sa nenazdala a Marcus bol už preč. Vôbec by som nepovedala že my sa spriateľime. Nó osudu sa neuhneme. S týmito myšlienkami som zaspávala.

Ráno som sa zobudila na zvuk môjho budíka. Vstala som z postele. Moje prvé kroky smerovali do kúpelne. Tento krát už som išla do vlastnej kúpeľne. Potom som si vybrala môj outfit. Kedže von vyzeralo celkom pekne tak som si vybrala modré kraťasy, siví crop-top a navrch Adidas mikinu. Podišla som k dverám. Otvorila som ich a tam stali obidvaja Gunnarsenovci s veľmi naštvaným výrazom. Nechápala som prečo sú naštvaný. Asi stále sa neusmierili keď sa Marcus neospravedlňil Martinusovi tak ja neprepáčim Marcusovi.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Tak ahojte dúfam že sa vám nová časť páči. Budem rada za každý komentár a vote.           Ták majtee saa

is this the right one? (Marcus a Martinus)Where stories live. Discover now