Part 14

144 8 0
                                    

Ráno som sa nezobudila na budík ale na štekanie psov od susedov. Boli dosť hlasitý takže som si bola istá že ďalej spať už nedokážem. Pozrela som sa na mobil 5:35. Takže mám asi hodinu a pól. Vliezla som do sprchy. Tam som po mojom tele nechala stekať chladnejšie kvapky vody. Keď som vyliezla zo sprchy osušila som sa uterákom a vlasy som si vyfenovala. Obliekla som si kratšiu čiernu ačkovú sukňu a na vrch obyčajné biele tričko s logom Adidas. Keď som bola pripravená len som zobrala tašku, obula topánky a vyrazila do školy. No keď som sa pozrela na mobil zabudla som že ráno som vstala skôr tak som mala ešte pol hodinu. Predsa som bola už von a som celkom hladná. Domov sa mi nechce isť takže idem do obchodu si niečo kúpiť. Vošla som do obchodu a pozdravila predavačku. Kúpila som si čokoládový rožok. Keď som chcela si otvoriť dvere od obchodu, niekto mi ich otvoril a ja som narazila do jeho hrude, bol dosť vysoký. Pozrela som sa hore a uvidela zeleno okého bruneta. Tie jeho oči ma fascinovali. Musel byť o rok alebo dve starší.

,,Ehm..Prepáč ja som nechcel"  ,,Nie, v pohode to ty mne prepáč ja som nedávala pozor" Usmial sa svojím okuzlujucim úsmevom. ,,Viem že teraz je len ráno ale nechceš sa isť prejsť? Škola začína až o pol hodinu...Keď vlastne ideš do školy"

,,Jasné veľmi rada. A keď chceš môžme isť spolu do školy" ,,Hej môžme inak som Leo, ty?" ,,Ja som Nicol" 

Leo si išiel ešte do obchodu kúpiť desiatu. Ja so zatiaľ čakala von. Prechádzali sme sa po parku a rozprávali sa o všetkom. Keď už bolo dosť veľa hodín rozhodli sme sa ísť do školy. Vošli sme do školy a my sme sa smiali na nejakým vtipu. Smiali sme sa tak na hlas že všetci sa na nás pozerali *Ala drbe vám?*. No my sme to ignorovali. Museli sme sa rozdeliť. Objala som ho a odišla som. Poznáme sa necelú hodinu a sú z nás najlepší kamaráti. Sme obidvaja ukecaný takže strach že nemáme tému na rozprávanie nehrozí. Z môjho premýšľania ma vytrhla ruka ktorá ma zatiahla do menšej uličky kde sú len upratovačky v svojich kabinetov. 

,,To čo malo znamenať?!" Pozrela som sa hore a uvidela naštváneho/ naštvanú....

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Takže ahojtee. Dnes trochu napínavejšie. Budem rada keď napíšete komentár a dáte vote. 

                                                             a ĎAKUJEEEM ZA VŠETKY VOTE  

is this the right one? (Marcus a Martinus)Where stories live. Discover now