Ráno som sa zobudila s divným pocit. Mala by som byť šťastná, no nevedela som čo ten bozk znamenal pre Lea.
***
,,No takže kedže bude víkend a my sme ešte nerobili žiadny projekt. Tak budete robiť projekt o akejkoľvek látky z Dejepisu" Projekty mám veľmi rada. Fajn ďalšia jednotka.
,,Ale aby ste to stihli budete to robiť vo dvojici" Tak dúfam že budem mať dobrú dvojicu. Učiteľka začala hovoriť. ,,Miriam s Lisou .....Júlia s... Thomasom....... Tamara a Charlie... Jonh s Marcusom.." Ták ty najlepší a najnormálnejší už majú dvojicu, som zvedavá koho vyberú mne.
,,Nicol..a.. Barbara" Nie! to nemyslíte vážne ja s touto štetkou nebudem. ,,Nie!ja s ňou nechcem byť!" Ozvala sa Barbara. ,,Dobre no ták Barbara s Oliviov" Odľahlo mi že nebudem s ňou ,, A Nicol s Martinusom" Vtedy som si myslela že si robí srandu, no keď sa postavila a odišla moje nádeje že je to sranda uprchli.Ale prečo Martinus?....Najradšej by som bola aj s tou Barbarou no teraz to už je jedno.
Sedím na obede a jem. Konečne aspoň niekde mám klud. Stolička vedľa mňa zahučala a ja som zdvihla zrak na človeka ktorý si chce prisadnúť. Bol to Martinus. Prečo práve ku mne si ide sadnúť?!..
,,J-ja len sa.. chcem o-opýtať že kedy začneme s t-tým projektom" ,,Hmm... mne to je jedno" Odpovedala som bez zájmu. ,,Tak dnes u mňa o piatej.. môže byť?" ,,Hej" Povedala som a vstala od stoličky zobrala si tasku s jedlom na ruky a odišla. Aj keď to jedlo by som najradšej dojedla lebo som bola dosť hladná, ale s Martinusom nie.
Višla som zo školy a uvidela som toho najlepšieho chlapca. Leo.
,,Ahoj!" Povedal a pribehol ku mne. ,,Ahoj" Povedala som a objali sme sa. Navrhol že ma odprevadí a tak sme sa celú cestu k môjmu domu rozprávali. ,,Leo?" Už sa to musím spýtať stále som sa k tomu nedostala. ,,Hm..?" ,,Ja len že sa chcem spýtať č-čo je teraz medzi nami vieš ten bozk ja neviem ak.." ,,Hej ja proste neviem čo to do mňa vošlo ale ty proste sa mi veľmi páčiš a ja neviem či to cítiš tak ako j..." Prerušila som ho a povedala ,,Ano aj ja to ták cítim" Otočil sa na mňa s prekvapením výrazom, a začal sa ku mne približovať. A stalo sa to Leo ma pobozkal aj keď nie prvý krát ale tento raz viac som sa do toho vžila. Odtiahol sa a povedal.
,,Nicol.. staneš sa mojou priateľkou" Vtedy som stuhla ale hneď som vedela čo poviem. ,,Veľmi rada" Leo ma objal a ja som odišla domov kde som si stále prehrávala v hlave túto krásnu chvíľku. Ale keď som si spomenula na projekt s Martinusom, nebola som už taká šťastná.
-------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------Ahojte --------Dúfam že sa vám páčila nová časť ------------Budem rada za každý komentík a vote ------------------- Majtee saa <3 <3
ВИ ЧИТАЄТЕ
is this the right one? (Marcus a Martinus)
ФанфікиNicol, obyčajné dievča. No pre jedného chlapca dosť výnimočná.- Raz kvôli Mame sa museli presťahovať za jej priateľom. Ale bolo to lepšie ako zostať so svojim otcom. No ešte netušila čo sa stane keď sa tam presťahuje.