15.SPA

678 36 1
                                    


Hemtonai vasara aukštuomenės poilsiavimo centras

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Hemtonai vasara aukštuomenės poilsiavimo centras. Čia vyksta visi įmanomi renginiai ir vakarėliai. Puikus metas mėgsti naujas verslo pažintis ir stiprinti esamas. Na bent jau taip mane informavo Britane.

Jau ketvirta diena esu čia ir vis dar neatgaunu pusiausviros. Patrikas su Kristoferiu turėtų rytoj parskristi iš Teksaso. Deja manęs tai nedžiugina. Vos jiems grįžus teks susiremti su įpykusiais tėvais. Mama man skambino prieš kelias dienas ir pareiškė esanti labai nusivylusi, o tėvas pasibaisėjas tokiu elgesiu. Neturėjau jokio noro, ir dabar neturiu, aiškintis su jais tad pasakiau, kad viska paaiškins Krisas. Deja mama mane išplūdo, kad stoju už jo ir neprisiimu atsakomybes. Bet ką man daryti kai brolis pats pasakė viska paaiškinsiąs tėvams. Aš net nenutuokiu ką jiems sakyti. Vis labiau jaučiuosi priėmusi nevykusi sprendimą.

Britane jau sudarė mano dienotvarkę. Šiandien laukia įvairūs spa kuriu visiškai nenoriu, bet mergina tikina, kad man pravers išeiti i miestą ir atsipalaiduoti. Patriko namuose užsidariau šeimininku miegamajame vos atvykusį. Per diena kelioms valandos išeinu i mansarda iš kurios atsiveria nuostabus vaizdas i paplūdimį. Tolumoje matyti jachtų prieplauką. Namas kaip ir dera tokiam įtakingam žmogui didelis ir primena vila. Iš išorės jis atrodo gana senas tačiau vidus įrengtas moderniai pagal naujausios mados kreiptis. Daugybe daugiafunkciniu baldu, užslėptu ar i sienas įmontuotu daiktu. Kaip tik sėdžiu ant minkštakrėslio kuris iš po dugno turi išlankstomas kelias kėdes. Man tai visai nepatinka. Visas sis namas man nepatinka. Vaizdas ir jo išore nuostabus, bet vidus. Jei Patrikas tikisi kad čia praleisiu visa vasara privalės šita pakeisti. Britane parvirtino kad turiu tokia teise, juolab, kad šeimininkas čia retas svečias. Per užpildytą dienotvarke Hemtonuose jis namo grįžta tik nakvynei.

Atsikvepiu liokajuj Rodžeriui atnešus man dar viena mimozos kokteili

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Atsikvepiu liokajuj Rodžeriui atnešus man dar viena mimozos kokteili. Per dienas jo išgėriau gal galoną. Nors kas karta man jo paprašius jis vis suraukia savo žilus antakius balsu neišreiškia nepasitenkinimo. Be manęs ir Britanės namuose gyvena dar keturi žmonės. Liokajus Rodžersas, vidutinio amžiaus bet jau visiškai žilas vyras, šeimininkę ponia Kruk, Rodžerso žmona kasdien bandanti mane nudžiuginti skaniais patiekalais, ir dvi kambarines Penelope ir Sisi. Pastarąsias matau tik retkarčiais kai keičia gėlęs kambariuose. Jos vieninteles kurios nesimaišo man po kojomis, ir manau siek tiek prisibijo, man pačią pirma diena išplūdau įsiutusi ant viso pasaulio. Suprantu jog merginos norėjo tik susidraugauti, bet jų tarškėjimas pasakojant Hemtonus paskalas ir ne pelnytas liaupsinimas manęs nesižavėjo. Nekenčiu paskalų ypač dabar kai bulvarinė spaudą apsėstą Luisais.

KURJERĖ. Erotika ,samokslai ir kova su savimi. Tavo raganaitė serija.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora