Grįžusios sutariame pasikalbėti kai tik jausiuosi rami ir pasiruošusi. Suprantu, kad norėdama apsisaugoti turiu Britanei papasakoti kas tas vyras taip šiurkščiai elgęsis su manimi, bet bijau išvysti pasibaisėjimą manimi jos akyse. Apie Karteri Helviša žino tik keli žmonės. Brolis ir apsauginis tuo metu dirbęs viešbutyje. Visa istorija baigėsi greitai, be pasekmių senatoriaus sūnui, bet su didele psichologine trauma man.
Artėjant saulėlydžiui išėjau i veranda ir patraukiau taku link paplūdimio. Galvoje vis sukosi prisiminimai apie lemtinga vakarą ir šiandienos susitikima. Supratau tik viena, privalau išsikalbėti, kad vėl sugebėčiau su visu tuo kovoti. Ana syki tai dariau su broliu tačiau dabar jo nėra, o apie mano išgyvenimus jis ir taip žino. Pasiekusi maža prieplaukėle, kurios iš namo buvau nemačiusi prisėdau ant smėlio ir parašiau Britanei jos laukianti. Turiu sužinoti ar galiu ja pasitikėti ir kas ja sieja su mano broliu. Gal kuo daugiau žmonių žinos apie ta niekšą išdrįsiu ir aš su juo kovoti.
Laukti juodaplaukės neteko ilgai. Ji atsinešė butelį viskio ir taures. Pasijutau dėkinga. Norint kalbėtis man pravers alkoholis. Taip visada lengviau išsakyti tai kas skaudu.
-Skambino Kristoferis. Jie tuoj pakils,- mergina prisėdo šalia ir padavė man pustašonę stiklinę su ąžuolo kvapo gėrimu. Gurkšteliu ir pasimėgauju karščiu paplintančiu kūne.
-Kiek pastebėjau daug bendrauji su mano broliu,- pažvelgiu i mergina ir matau kaip skaisčiai ši nurausta.- Tau jis patinka netik kaip bendradarbis, tiesa?
-Jis tikrai labai šaunus vyras,- nuleistos akys ir meili šypsena byloja labai daug.
-Jei nori, kad kalbėtume atvirai, turim pasitikėti viena kita. Praradau draugus tad man praverstu žmogus kuriuo galėčiau pasitikėti.
-Suprantu, ir pati norėčiau susidraugauti. Suprantu, kad pasitikėjimas įgyjamas su laiku.
-Atrodai, miela ir nuoširdi tad gal papasakok apie save ir džiaugčiausi jei neslėptum kokie ryšiai sieja su mano broliu. Nesu akla, be to ir Patrikas pastebėjo, kad kažkas vyksta.
-Ak,- ji išgąstingai pažvelgia i mane. Įtariu bijo boso rūstybės.
-Nusiramink. Jam tai nekliudo. Pats man pasakė, tada ir pati atkreipiau dėmesį. Mano brolis vienišius tad malonu matyti, kad domisi kažkuo daugiau, ne vien darbu.
-Na, net nežinau kaip viska apibudinti. Esu vyresnė už ji ir tai dar tik nekaltas flirtas. Nežinau ar įmanoma, kad kas nors iš to išeitu,- ji gurkšteli gėrimo ir įsižiūri i vandenyno toli.
-Nagi papasakok kodėl taip manai,- pati išgeriu iki dugno ir prisipilu dar.
-Visu pirma aš turiu sūnų. Jam devyneri. Šiuo metu jis stovykloje. Vien dėl jo nemanau, kad galiu ką nors kurti su Krisu.
-O kur vaiko tėvas?- sunerimstu. Nebūčiau pamaniusi, kad Britane mama. Imu svarstyti kiek jei.
-Nežinau kur jo tėvas. Tikriausiai kaleime.
BINABASA MO ANG
KURJERĖ. Erotika ,samokslai ir kova su savimi. Tavo raganaitė serija.
RomanceEleonora Skot uzaugo su jau numatytu savo likimu. Po ivikiu sulauziusiu dali jos gyvenimo nusprendė turinti save surasti kitur. Tačiau tai tik laiko svaistymas ir kova su vėjo malūnais. Dirbdama ji sutinka Patrika Luisą. įtakinga ir gana pasipūtusi...