Mia Moon
Drobná blonďatá s azurově modrýma očima se nemůže dočkat na své 17 narozky. Zatím musí přežívat období kdy jí je 16 let.
Mia nikdy moc nebyla na party,bary a všechno s tím spojeným. Radši se vždycky zašije někam do parku s knížkou nebo učebnicí a studuje. Je to premiantka třídy...možná pomalu školy. Ale zase nechodí na nějakou super školu.Studuje Gymnázium pro umělecky nadané, od malinka kreslí a nemůžete říct ,že by jí to nešlo.
Bohužel co se týče minulosti, toho moc neví. Od 8 let žije v dětským domově a stará se o ni chůva Christin.
Alex Dreelan
Tady si zase někdo brousí zuby na řidičák. Už zbývá jen 8 měsíců a Alexovi bude 18! Jeho kámoši ho neustále hecují ať si v den svých narozenin obarví své hnědé vlasy na růžovo a hnědé oči zakryje fialovými čočkami a aby toho nebylo málo odhalil svou svalnatou hruď a chodil tak po městě.
Alex je klasický kluk na střední.... flákač, průšvihář a hlavně děvkař. Nikdy žádný vztah neměl ,ale ,že by byl úplné zlatíčko se říct nedá. Rád kreslí, což ho dovedlo na Gymnázium pro umělecky nadané.
Jeho rodinný život není žádná sláva. Matka mu skoro před 2 roky zemřela a otec se na něj jednoduše vykašlal. Alex nechtěl do dětského domova , proto se mu nějakým zázrakem povedlo ututlat svůj věk a pořídil si vlastní byt, kde teď žije se svou kočkou Mici, kterou si pořídil ,když na tom byl nejhůř.
Elis Cross
O rok mladší kamarádka Mii vyniká svými zářivě zrzavými vlasy a jedovatě zelenými oči. Je trošku mohutnější než Mia ,ale není to nic strašného.
Chudák Mia...vždycky ,když je s Elis, má co dělat aby se nepropadla studem do země. Elis je totiž hrozně hlučný člověk ,o kterém prostě všichni musí vědět ,když vstoupí do místnosti. Její hlava asi tak nefunguje úplně správně a je to tak trošku retard... v dobrém slova smyslu.
Elis si na rozdíl od Alexe a Mii žije šťastný život s rodinou a nemá žádné problémy.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zdar lidi! Ehm, ehm. Vůbec to není bůh ví kolikátá knížka XD.
Tak jo... k tomuhle... no nejsou to všechny postavy ale ty zbylé se nám představí až dýl :-) Když tak napište jestli chcete abych ty nové postavy sem připisovala nebo je budete poznávat v knížce :-) Díky :D
ČTEŠ
Two lives
FantasyPřed minulostí se neschováte, můžete jí utéct ale ne se schovat. Mie zmizí kamarád za záhadných okolností a ona má neustále zvláštní pocit ,že s tím má něco společného. Prohledali jsme celý byt a zkontrolovali vše od čeho by mohl vzniknout požár. N...