Pohled Mii
Já ti dám Nicku trošičku... proklela jsem Nicka ,který mě na to ukecal a omdlela.
Viděla jsem před sebou malé děvče,co si hraje s vodou jakoby to byl míček.Dívka měla blonďaté vlasy,stejné jako mám já ,a modrá kukadla. Za dívkou se honili tři kluci,byli očividně o něco starší než dívka,jeden po těch druhých házel vznášejícímise kameny,další okolo sebe nechával točit tornádo a ten třetí se schovával ve stínech. Před dívku si stoupl kluk stejně starý jako ti tři za ní.Měl černé vlasy a nevypadal moc mile.Udělal kolem dívky ohnivý kruh. Dívka se na něj smutně podívala a pak začala brečet.Házela po něm vodní koule ,ale ohnivý kruh nic ven nepustil. Hned za ní přiběhli ti tři co dováděli vzadu a obrátili své schopnosti proti zlému klukovi.Ten se slovy ,že jim to vrátí utekl. Holčička se hned vrhla kolem krku klukovi,co se schovával ve tmě...
Se slzami v očích jsem se probudila ve svém pokoji. Hlava mi třeštila jako bych měla kocovinu.Všimla jsem si kluků, co sedí na posteli vedle mě. Ale něco bylo jinak.Nevnímala jsem je jako cizince jako předtím,ale... jako bratry.
,,Nějaké špatné vzpomínky" usmíval se Jack a natáhl ke mě ruku,se kterou mi pak utřel slzy. Jen jsem na ně ohromeně koukala.
,,Jak ti je?" zeptal se Kyle
,,Bolí mě hlava... a já to nechápu, dívám se na vás jako na bratry,tenhle pokoj vnímám ,jakoby to byl můj pokoj od jak živa.. co to je?" Složila jsem hlavu do rukou a snažila se to pochopit
,,Hlava tě asi ještě chvilku bude bolet,všechno co jsi věděla předtím něž jsi zmizela se tam teď musí natlačit i s tím co jsi zjistila potom. To,že nás vnímáš jako bratry,je jen známka toho ,že se to povedlo. Postupně jak to tady budeš procházet ,vrátí se ti všechny vzpomínky a pochopíš to." Vysvětlil mi Kyle a stiskl mi rameno.
Zhluboka jsem se nadechla začala se pomalu stavět na nohy. Nick mi dělal oporu ,za kterou jsem mu byla vděčná. Stále jsem na sobě měla ty modré šaty,ale... teď to pro mě byl normální úbor co nosím..Od kdy já nosím šaty?...
Prošla jsem podél celého pokoje.Ano, je to můj pokoj. Zahlédla jsem fotky vystavěné na parapetu. Byla tam ta malá holčička..Já.. ti tři větší kluci...Jack,Kyle a Nick... hrála jsem si tam s vodou.Dostala jsem hrozné nutkání to zkusit. Došla jsem do koupelny a pustila kohoutek s vodou.Chvilku jsem přemýšlela jak to udělat.
,,Soustřeď se jen na tu vodu a představ si jak si s ní hraješ" uslyšela jsem jak mi kluci radí.Poslechla jsem je,zavřela oči a představovala si jak vytvářím kuličku z vody. Když jsem oči opět otevřela,přede mnou se vznášela vodní kulička.
,,Hustý" nezmohla jsem se na nic jiného.
Začala jsem s ní všelijak pohupovat, a když jsem si byla dost jistá, že to zvládám hodila jsem ji po klucích.
,, To se bude hodit" uculila jsem se jako andílek a na promáčené kluky.
,, Že jsme ti radili" zasmál se Jack.
Teď mi došlo, že jsem to chtěla Nickovi spočítat za jeho,, trošičku". Udělala jsem ještě jednu ale už větší a tu jsem hodila přímo na Nicka. Trochu to cáklo i na Kyla a Jacka, ale Nick by se dal ždímat.
,, To bylo jako proč?! " vyjekl překvapeně mezitím co my jsme se smáli
,, Za tvoje trošičku" usmála jsem se. Nick naštvaně nafoukl tváře a propaloval mě pohledem.
ČTEŠ
Two lives
FantasiPřed minulostí se neschováte, můžete jí utéct ale ne se schovat. Mie zmizí kamarád za záhadných okolností a ona má neustále zvláštní pocit ,že s tím má něco společného. Prohledali jsme celý byt a zkontrolovali vše od čeho by mohl vzniknout požár. N...