5.💜

216 8 0
                                    

Bol tam Marcus pritlačeny na nejakej blondine dosť na to zamrzelo kedže som mala Marcusa radšej...ale bola som aj naštvana na Martinusa ze klamal"Martinus povedal si ze Marcus na teplotu"😬"ja-ja prepač nechcel som ti klamat"

Marcus
Ano napisal som jej ze pojdeme spolu do školy ale rano mi zavolala Lisa ze potrebuje pomoc tak som išiel samozreme sa mrzelo ze Radka pojde s Martinusom uz davno som si pozeral jej instagram a je krasna asi som sa do nej zaľubil...😂prisiel som pred školu a Lisa tam stala vošli sme do školy k skrinkam a zrazu a pobozkala....kutikom oka som pozoroval Martinusa a Radku bola krasna ale žiarlil som na brata ze isiel s nou do skoly.Lisa nic nepotrebovala.

Radka
Nejako som to neriesila a isla do triedy s Martinusom tam som sa zoznamila s Verunkou,Vaness,Mateom,Lukasom,Liou,simonom...su strasne super no este stale som nezabudla na Natalku stala pri mne stale...cez hodinu mi prisla spava..

Miňolo(Natalka)
Raduška(ja)

Miňolo:Noo ako sa mi mas???ja bez teba strasne...chybas mi aj vsetkym..😢pozdravuju ta Gebuľka,Mima,Zuza,Beta...cela trieda...

Raduška:Awojkyy..Mam sa dobre ale tiez mi chybasss😨juuj zlatyy aj ja ich pozravujem musim ist ucitelka mi pride nato..awojkyy💜💖

Miňolo:Tak dobre potom napis alebo zavolaj awojj💜😍

Po škole som isla domov uz s Marcusom aj Martinusom robili sme somariny,smiali a zabavali...Martinusovi som ukazala Natalku chcel jej fotku my s Marcusom sme sa nad nim len zasmiali..
Prisla som domov ucila som za pisala si s kamosmi Marcusom a Natalkou...

Takzee dalsia cast mozno napisem este jednu dnes lebo idem do baby neni tam wifi a zajtra k doktorke😨drzte palce...

Awojtee laskyy💜😍

"Nenávidim Ťa"(Marcus&Martinus)❤Where stories live. Discover now