19.❤

131 4 0
                                    

Mac:
Je 23.12. a ja celé noci preplačem.Nemôžem uveriť že moj jediny brat je už 2 tyždne v kome.Žiadne náznaky života ako keby tam oen ležal a spal nič viac.S Radkou za nim chodime každy deň hneď po škole.Zajtra sú Vianoce no mňa to neláka stale myslim na Tinusa chyba mi strašne.Dnes sme tam s Radkou boli.Znemila sa od Tinusovej nehody všetko mi povedala bolo mi strašne počuť všetko čo mi povedala.

Radka:
Kadžy deň po škole chodíme za Tinusom s Macom.Všetci v škole sa ma pýtajú že čo mi je asi o tom nevedia.Po tej nehode som sa vraj dosť zmenila.Mac jeho aj moji rodičia ma utešuju no mňa to trapi stále aj keď su zajtra Vianoce ja ich strávim v smútku.
Dnes sme za nim boli a doktory povedali že má 47% šancu na život. Bolelo to ked to povedali.Mac dnes prišiel k mne.Pozerali sme filmy a snažili sme sa smiať.No nejako to nešlo.
"Láska musiš sa aspoň trošku usmiať,viem že ťa ta nehoda zmenila ale nemožeš chodiť ako zombie nič neješ,nepiješ len plačeš s izbe.Viem že to je ťažke ale spolu to zvládneme neboj on sa zobudi a budeme všetci spokojne žiť ďalej"objal ma jeho slova ma zahriali pri srdci boli krásne."Ďakujem že si tu so mnou ja len čo keď-...."nehovor to on to prežije neboj"zotrel mi slzy z tváre a pobozkal.Bolo asi pol8 keď Mac odišiel a hneď ma zavolala mamina"Radkaa" zavolala ma mamina"hm..."nezaujato som odpovedala"zajtra k nam pride babka na večeru"usmiala sa"a čo keď chcem sediet v svojej izbe celý deň??"ironicky som sa opýtala"Radka zlatičko viem.že ťa to s Martinusom trápi ale ako povedal Marcus nemôzeš robiť to čo doteraz"...."mami ale nechapeš mňa to dusi čo keď zomrie?!čo keď sa neprebudi je to moja vina"kričala som na celý dom"čo sa to tu deje?!opytal sa ocino"nič"odpovedala som a odišla do izby kde som sa zase rozplakala.Začala ma bolieť hlava a tak som išla spať.

"Radka prečo?!"kričala n amňa osoba celá v bielom z neďalekej lúky"čo Tinus to si ty?!"rozbehla som sa k nemu chcela som ho objať lenže on sa uhol.

"Radka zabila si ma!povedal"Tinus ja som nechcela"rozplakala som sa no on sa začal otáčať chrbtom k mne.

"Tinus stoj"zakričala som naňho no on už bol ďaleko.

"Tinus"zakričala som.Keď som.sa zobudila zatriasla som hlavou išla som sa napiť a dúfala že to bol len sen a nič také sa nestane.Asi o 3:42 som naspäť zaspala.

Takže ďalšia časť je vonku.Ospravedlňujem sa že dlho nebola časť no nemala som čas prepačte...😭

Awojtee😭❤😍

"Nenávidim Ťa"(Marcus&Martinus)❤Onde histórias criam vida. Descubra agora