30."prečo ja?!"😭

107 4 0
                                    

Radka:
Bože môk zase ta nudná hodina matiky.Sedim uplne sama v zadu celkom okej.Dnes k nám majú prisť vraj nový žiaci.Som fakt zvedavá.Matika začala a v strede hodiny niekto zaklopal na dvere"ďalej"učka povedala pošiel riaditeľ a za n až moc známe oblonďavé hlavy."Prečo ja"povedala som po tichu so sklopenou hlavou."Tak žiaci toto sú vaši nový spolužiaci Marcus a Martinus Gunnarsenový môžete sa nám predstaviť"...."ahojte ja som Marcus Gunnarsen ale volajte ma Mac.Hrám futbal aj florbal spievam spev je moja obľúbena činnosť dúfam že budeme kamoši"povedal ehm..."takže ja som Martinus Gunnarsen ale volajte ma Tinus a robím to čo môj brat tak tiež dúfam že budeme kamoši"..."ďakujem a môžete si isť sadnuť co zadnej prazdnej lavice"učka dopovedala ja som dvihla hlavu Marcus sa obzeral po triede a v tom sa maše pohľady stretli ostal udivený.Celú hodinu Marcus niečo hovoril do Martinusa a obidvaja sa sem tam pozreli na mňa.Keď zazvonilo vybehla som z triedy ja Victoriou."Viki oni sú tu"..."kto?!"....."Marcus a Martinus"...."omg to fakt?!"...."hek musim vypadnuť zo školy"...."ako pomôžem???"..."už to mam"robila som sa že mi je strašne zle išla som na ošeteovňu a domov jupiii.Aspoň nebudem pozerať na tú posrazácku tvár Marcusa Gunnarsena.

Marcus:
Nová škola,nový domov,nové mesto,nové všetko OSLO s Tinusom ideme do novej školy.Radka sa mi neozvala celý ten pol rok.Vošli sme do školy do riaditelne a s riaditeľom do triedy."ďalej"ozvalo sa a my sme vstúpili do triedy poobzeral som sa naokolo.Úplne v zadu sedelo dievča.Samé v lavici.Opustené.Niekoho mi pripomínalo no nevedel som koho." Tak žiaci toto sú vaši nový spolužiaci Marcus a Martinus Gunnarsenový môžete sa nám predstaviť"...."ahojte ja som Marcus Gunnarsen ale volajte ma Mac.Hrám futbal aj florbal spievam spev je moja obľúbena činnosť dúfam že budeme kamoši"povedal ehm..."takže ja som Martinus Gunnarsen ale volajte ma Tinus a robím to čo môj brat tak tiež dúfam že budeme kamoši"..."ďakujem a môžete si isť sadnuť co zadnej prazdnej lavice"povedala a my ske išli cestou do dievča dvihlo hlavu a naše pohľad sa stretli.Tie rásne modré oči plne tajomstiev a toľkej krásy.Radka.Tak tu sa odsťahovala.Bože som to ja ale debil.Celú hodinu som sa snažil Tinusovi vysvetliť že je to Radka on neveril žeby sa až tal zmenila cela v čiernom.Iná.Po hodine som chcel isť sa ňou ale vybehla niekam a ja som ju do konca dňa už nevidel.

Nová časť je vonku....dúfam že sa vám bude páčiť...a ano mam fanpage tu ju máte:

dajte follow a like ak chcete zislo by sa to.
Ďakujeeeeem💕

Ahojteee dobrú nocc❤💕

"Nenávidim Ťa"(Marcus&Martinus)❤Where stories live. Discover now