22.🎆

115 2 0
                                    

Radka:
Dnes sa chystám povedal Macovi o tom NY som zvedava nato čo povie.Išla som mu teda napisat SMS-ku

J-ja M-marcus
J-"ahoj Marcus musim ti niečo povedať môžeš prisť o hodinu do parku??"
M-"jasne môžem"
J-"okeej budem ťa čakať"❤❄

Išla som sa obliecť kedže je vonku zima tak nieco teple:

Zvolila som niečo teple ešte som mala 10 minut do odchodu tak som si dala do kabelky mobil,kľúče,peňaženku a išla som sa obuť.V parku som bola za pol hodinu prišla som presne na čas.Chviľu som čakala a po chvili sa objavil Mac."ahooj laaskaa"......"ahooj chýbal si mi"...."aj ty mnee"....objli a pobozkali sme sa"mam pre teba novi ku"..."akuu?!mam sa bať?"zasmial sa"nie to fakt nemusiš"...."tak sem s ňou".....29 odlietame do New Yorku do 5.januara"....."laskaa to nemysliš vážne"...."ano vybavila som všetko mamina mi dovolila už iba sa pobalime a možeme isť"zasmiala som sa Mac ma chytil za boky a vo vzduchu so mnou zatočil."bože laskaa toto je radosť čo by som bez teba robil"...Potom sme išli do kaviarne a domov.Som rada že sa mu to páči.Dnes je 27.12. takže mam času dosť.Išla som zavolať Verči a Vaness či by so mnou nešli nakupovať predsta musim nejako vyzerať.Išli sme do nakupaku a nakupila som 3 plne tašky😂.Prišla som domov osprchovala sa a išla spať.

Marcus:
Boli sme kolo Tinusa ked mi Radka napisala že mam prisť do parku trošku som sa bál keď to napísala o ňu prisť by som fakt nechcel tam som teda išiel.Prišiel som do parku a Radka akurat pozerala do mobilu a niečo pisala keď som k nej prišiel povedala mi niečo užasne."29 odlietame do New Yorku do 5.januara"....."laskaa to nemysliš vážne"...."ano vybavila som všetko mamina mi dovolila už iba sa pobalime a možeme isť".Bol som nesmierme šťastný."radka?"..."anooo?"...."mam ťa pozdraviť od Tinusa"...."ďalujeem aj ja jehoo"....zasmiali sme sa.Potom sme išli do kaviarne rozlučili sa a každý išiel domov.Prišiel som rodičia ešte doma neboli.Tak som išiel do izby prezliekol sa a ani neviem ako ale zaspal som.

Nová časť ja viem ja viem....dlho žiadna nebola odinštalovala som si wattpad a nainštalivala som musical.ly ani nwm prečo takžee asi taak uživajte prázdniny...dufam že ste mali bohatého "ježiška" do nového roku vyjde nová časť určite a potom sa dozviete niečo čo v pribehi zmeni všetko.😱😂❤

Awojteee❤😍👌

"Nenávidim Ťa"(Marcus&Martinus)❤Où les histoires vivent. Découvrez maintenant