16.💗

137 5 0
                                    

Martinus:
Písal som Lii ale neodpisovala tak som sa išiel prejť ale to som nemal.Vedel som prečo neodpisovala.Bola za iným za Rianom z našej školy.On ju držal za zadok a ona zašla rukou do jeho vlasov.Bol to nechutný pohľad rozbehol som sa preč ale akurat mi volala Radka

R-Radka J-Ja

R:"ahooj Tinuss"
J:"ahoj Ria"
R:"Tinus počkať ty plačeš?"
J:"nie"
R:"Klameš??"
J:"Áno"
R:"Tak čo sa stalo??"
J:"Lia ma podviedla"zlomil sa mi hlas
R:"neverím"
J-"videl som ju ako sa bozkáva s Rianom"
R:"ahaa a nechal si si to aspoň vysvetliť??"
J:"nie už mi dajte pokoj!!"

Zrušil som nemal som naladu.Zamkol som sa do izby.

O 2 dni:
Už dve dni som zamknutý v izbe nejem,nepijem iba plačem a rozmýšľam ako mi to mohla urobiť nenavidim ju.Za tie dva dni mi na dvere klopali rodičia nech vyleziem a najem sa.Mac nech si to dam vysvetliť od Lii.Lia že on ju k tomu prinútil."klop klop"niekto zaklopal"nechcem s nikim rozprávať"povedal som pomedzi slzy"Tinus prosím ako tvoja kamarátka ťa prosím vylez už"plakala"nie nevyleziem Liu nenavidim miloval som ju a ona ma podviedla"rozplakal som sa už nič nevravela a odišla...

Marcus:
Radka,ja,rodičia dokonca aj Emma sme sa pokusili k Tinusovi dostať ale ani raz tu nebola Lia Radka tvrdi ze Lia jej vynadala a odišla...bola na tom podobne ako Tinus nikoho okrem mna k sebe nepustila stale som jej hovoril ze je to pizda a nič viac ale ona bola stále len ticho sedela na posteli plakala....utešoval som ju ale dnes sa mi podarilo ju vytiahnuť von....išli sme k nám Tinus je stále zamknutý možno Radka mu pomože

Po 1 hodine:
Už ubehla hodina čo je moja láska s Tinuaom v izbe už som počul hocico kedže sedím pod dverami plač Radky aj Tinusa,krik,smiech a nakoniec vyšiel aj s Radkou vyzeral hrozne bledy,vychudnutý,obrovské kruhy pod očami proste hrozne"laaaska to ako sa ti podarilo"??s úžasom som na ňu pozeral"zažila som niečo podobne"vypadla jej z oka sĺza utrel som jej ju"laaska neplačkame"snažil som sa ju rozosmiať"Mac lenže ja som ju mala strašne rada"začala plakať zniva chuuudaa"Princezná neplačeme bola to obyčajna krava máš predsa nás mňa,Tinusa,Veruu,Lukasa..."podpoil som ju"ďakujem"pobozkala ma...

Radka:
Áno odišla pred odchodom na mňa začala nadavať že som obyčajná krava že som sa pozkavala s Tinusom atď....odišla medzi tým prišla domov rodina okrem Maca som k sebe nikoho nepušťala podporoval ma...neviem čo by som robila bez neho na koniec ma vytiahol vonku išli sme k Tinusovi otvoril mi chvala bohu...pozpravali sme aa o hoci čom smiali,plakali,dokonca aj kričali....vyzeral hrozne kruhy pod očami,celý bledý,vychudnutý...hrôza...tak sa mi ho podarilo vyriahnuť von....povedala som mu že minulosťou sa nežije nech sa začne na svet pozerať rúžovo pochopil vytiahop päty z domu vyšiel von medzi tym som stihla koli Lii zase plakať no Mac ma zodvihol na nohy a pochopil ma...

Dnes trošku dlhšia časť oveľa😂no nič dakujem za všetko za vás prosim zdieľajte príbeh nech si ho prečíta oveľa viac ľudí ako doteraz prosím👌😭💗

Awojteee💙💙😂👌

"Nenávidim Ťa"(Marcus&Martinus)❤Where stories live. Discover now