28."nenávidim ťa"a navždy odišla❤

112 7 2
                                    

Radka:
"Radka,Ash,Cloe poďte dolee hneď"zavolala ma mama.Vstala som z postele a išla som."musime vam niečo povedať"tatino sa odmlčal"sťahujeme za do Osla"dopovedala mama.Žeby Boh vyslišal moje praby???.Pozajtra odchadzame."Radka ty maš priateľa aj kamarátov choď sa rozlúčiť,zajtra už do školy nejdeš"povedala mama.Tak som šla o Marcusovi som jej nepovedala.Vyšla som z domu a všetlym napisala spravu.Sadla som si na lavičku a čakala n a Anne,Matea,Josha,Simona,Irene,LucasaVeruknu a Vaness aby som im to oznamila."Pozajtra odchadzam sťahujem sa do Osla"povedala som všetci na mňa vygúlili oči a pozerali"čooo to nemožeš Radka"povedala Anne a mala slzy na pokraji.Všetci ostatný prikivli."a čo Marcus??"spýtal ja Josh"Josh žiadny Marcus už nieje"sklopila som hlavu"t-takže to bola pravda??že ťa podvadzal???"opýtal sa Lukas"ano ano bola"kretén.Zabijem ho."už musim budete mi chývať ale ja pridem cez léto.Všetkých som objala a išla domov.Okrem Marcusa mi to bude chýbať dokonca aj Tinus.

Deň odkazdu:
"Nasadať"zavelil ocino a všetci si sadli no ja som sa poobzerala naokolo"nenavidim ťa"a nasadla do auta.Cesta bola dlha"už tam budeme??"pýtala sa Ash už asi po milion krát"Ash hovorim ti že za chviľku.Je to tu nový život,nová škola nove všetko a žiadny Marcus Gunnarsen.Pri ceste som videla tabuľu s nápisom OSLO."Sme tu".oznámila mama.Dom bol veľký,luxusný,moderný.Proste krása.Vybrala som si najväčšiu izbu a začala vybaľovať.

Marcus:
Cestou do školy som sa zastavil u Radky chcel som sa jej ospraveslniť.Zazvonil som nič.Zaklopal som nič.Auto tu nieje dnu prazdno.Hm...kde možu byť."kde je Radka?"zastavil som na chodbe Lukasa"ty hajzel"strelil mi rovno medzi oči"čo som urobil?!"..."sa pytaš čo si urobil??"..."ano pýtam"..."kreten"a vrazil mi ešte dve."Luky on ti zato nestoji"dobehla Irene"Irene kde je kde je Radka?"..."odišla.Odsťahovala sa"povedala a odišla.Stál som tam ako debil.V hlave som mal kopu otázok.Prečo??Kde??Načo??Vráti sa niekedy??Zato čo som urobil??Vošiel som do triedy sadol si a rozmýšľal nad Radkou............už je to týždeň čo tu nieje.S Jennie som.sa rozišiel prichytil som ju s Mikom.Pizda.Stále rozmýšľam kde je s Tinusom jej pišeme,volame ale stale že číslo neexistuje.Musela si ho zmeniť.Milujem ju.Ano Marcus Gunnarsen je retén.Nechal úžasnú osobu koli štetke.Potlesk.Musim ju najsť.

Radka:
Týždeň čo som tu.Mám kamaratov podobných mne.Som úplne iná.Cierne oblečie,nevhodné správanie.Škola ujde.Všetko je dokonalé.Až dokial som nenašla na mobile článok o pánovi dokonalom

Marcus Gunnarsen je opäť voľný.Po Radke prišla známa tvár Jennie ale tú vraj prichytil s Mikom Gule.Rozišiel sa s ňou.Vráti sa k Radke budu spolu  žit ako v rozpráve "až do smrti?"

Vyhodila som mobil s okna"do riti som sprostá"vybehla som na záhradu a mobil dvihla.Vyšla som do izby a pozerala komentáre typu::chúda Radka bola pre ňho ako stvorena.....bože chúdatko Radka..Jennie ho iba viužila krava....a podobne.MMerky ma asi majú radi.

Ďalšia časť teraz už budem možno aktivnejšia a budu často nové časti.Užite si túto.
Awojteee...⚡❤🔐

"Nenávidim Ťa"(Marcus&Martinus)❤Where stories live. Discover now