26.😯

123 3 1
                                    

Radka:
Dnes sme sa s Macom vrátili z dovovlenky....keď ma doviezol domov povedal že má niečo dôležite a musi sa ponahlať.Poslednou dobou je nejaky čudný.Možno som naivná ale mám pocit že ma podvadza.No čo už.Zavolala som Lukasovi či nechce isť niekam sadnuť a pokecať suhlasil."ahooj Radiii"objal ma"no ako bolo na dovolenkee musiš mi všetko povedať"...."jasne od A po Z😂"..."to dúfam"objednali sme si horúcu čokoládu sadli a ja sok začala rozprávať.Smiali sme sa,robili somarinky však ako malé deti."noo a Maca maš kde?"ostala som ticho"radka ak ti niečo spravil zabijem ho"..."niee nič ja len že sa správa divne už v lietadle stale ťukal do mobilu a volal ale išiel la wc vraj "osobne""...."jaaaj tak možno má mužské dni"..."alebo ma podvadza"..."radkaaa prosim ťa kto by už len reba podvadzal si úžasne dievča"..."ďakujeeem za podporu"objala som ho vyšli sme von a stretla som Tinusa s nejakou babou."aaaa ahooj Tinuskoo"..."aaaa ahooj Radka"zasmiali sme aa a objali"ehm...."ta bruneta odkašľala"ou Radka toto je moja priateľka Zoe...Zoe Radka Radka Zoe"zoznámil nás"rada ťa poznávam"..."ja teba tiež"..."em..Radka Mac nieje s tebou??"..."niee bola som s Lukasom prečo?".."pretože noo pretožee"..."pretože čo?!"..."včera odišiel a od rána sa nevrátil"..."ahaaa"rozplakala som sa"Radkaaa čo jeee?"objala ma Zoe"ja-ja mam pocit že na Mac podvadza"sadli sme si ma lavičku a ešte viac som sa rozplakala"radka počúvaj ty si úžasné dievča určite ta nepodvadza"podporil ma Tinus"ďakujem vám obom"rozlúčila som sa a bežala domov.

"ahaaa"rozplakala som sa"Radkaaa čo jeee?"objala ma Zoe"ja-ja mam pocit že na Mac podvadza"sadli sme si ma lavičku a ešte viac som sa rozplakala"radka počúvaj ty si úžasné dievča určite ta nepodvadza"podporil ma Tinus"ďakujem vám obom"rozlúčila so...

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Doma som vbehla do izby a rozplakala sa.

"Nenávidim Ťa"(Marcus&Martinus)❤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora