14.💙

147 3 0
                                    

Radka:
Skypovala som s rodičmi a sestrami.Uživaju si na Slonevsku."mami počuvaj prišla do nás no k mne Natalka zo Slovenska bude u nás 3 tyzdne noo už iba 2 vy kedy pridete???"opýtala som sa mamini"noo tak asi ešte 2 tyždne tiež"dopovedala"okeej idem som unavená dobru ľúbim vás💜"popriala som im dobrú noc"aj tebee zlatko"zrušila som hovor.Išla som do kuchine Natalka bola von s Tinusom tak som bola doma sama.Asi o 11:43 ma zobudil išla som otvoviť"ahaa diky Lia"pretočila som očami'prepaaaaač"objala ma"odpustenééé"usmiali sme sa"mám veeeeľku novinku"začala jasať šťastím"Tinus ma pobozkal a oficialne spolu chodíme"do široka sa usmiala"OMG!!!Lia to je úžasnéé"objala som ju"prajem vam to ale ako to bude kes pôjdeš na Slovensko??"bola som zvedavá"toto ma nenapadlo"zosmutnela chudaaa...

Natalka:
Tinus ma pozval von a mala som si obliecť to najkrajšie.Posluchla som ho.obliekla som si toto:

Bolo predsa ešte teplo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bolo predsa ešte teplo."ahooj Lianka vyzeráš užasne"objal ma"ahoooj Tinus ďakujeem"objatie som mu opätovala.Išli sme spolu do reštaurácie najedli sme sa potom sme sa išli spolu prejsť k jazierku.Sadli sme si Tinus mi pozrel do očí a potom na pery.....pobozkal ma áno pobozkal....bolo to krásnee odtiahli sme sa pre nedostatok kyslíka...."MILUJEM ŤA"pobozkal ma"AJ JA TEBA"bozkavali sme sa ďalej potom navrhol či nepôjdeme domov prechadzali sme sa pomali rozpravali sa,smiali,a ehm...pozkavali😂"zlatik dnes to bolo krásne"povedal Tinus"ánoo to bolo taak awooj budeš mi chýbať"povedala a pobozkala ho nakoniec objala všetko to mi opätoval....

Ďalšia časť trošku kradšia prepáčte no tak Budú Riki a Mac spolu???alebo Tinus a Lia???alebo obydvala???

Awojtee💜💙😍🎄🎁🍍

"Nenávidim Ťa"(Marcus&Martinus)❤Where stories live. Discover now