32"milujem ťa"

115 9 2
                                    

Radka:
Bežala som do lesa.Zastavila som niekde v strede asi.Bola noc.Nikde žiadne svetlo.Iba šušťanie listov na stromoch.Chcela som nahlas zakričať ale môj plač tomu zabránil.Pozrela som na mobil 5% hm...super.Zisla som dole stromom a začala plakať."Radkaa počuješ ma kde si?"buď sa mi sniva alebo som počula ako niekto kriči."Radkaa ukaž saa"tak toto sa mi už nesvívalo."pomooooc"zakričala aom na cele hrdlo.Posledné čo si pamätam bolo ako som niekoho videla a potom už iba tmu."pí pí pí pí"zobudila som sa na pípanie pristrojov.Niekto ma držal za ruku.Marcus.Okamžite som aboju ruku vytiahla on dvihol hlavu mam zase zaslzené oči."Radka vieš aký som rád že žiješ??toto mi už nikdy via-"prerušila som ho totalne ma jeho kecy nezaujimaju"Marcus saj mi pokoj vypadni stadiaľ"...."A-ale prečo??"..."marcus nechcem ťa už nikdy v živote vidieť vypadni"..."dobre ake posledné čo chcem je aby si vedeka že ťa stále milujem a to s Jennie bolo nič"zabuchol dvere a odišiel.

Marcus:
Bežal som za ňou.Našiel som ju v bezvedomí pod véééľkym dubom.Rychle som ju vzal do náručia a bežal preč.Vyšli sme z lesa a zavolal som sanitku.Celú noc sok stravil pri nej.Ani som sa od nej nepohol.Držal som ju za ruku a plakal. noo ráno to už tak primne nebolo.Išiel som teda do baru.Tam sa stále odreagujem.Vypil som do kopi jednu a pol flaši.King of vodka(tato veta ma byť naschval takato😂)Ráno som sa zobudil s poriadnou opicou.Musel som.Trápila ma Radka.Čo asi robí.Trhalo mi srdce ked som ju videl tak nezbybne ležať na zemi.













Nová časť prepačte za aktivitu nemam času skoro vôbec...som choraa takžeee taaak...Novinka v Marci vyjde nový pribeh...do comentu dajte vedieť či chcete alebo nie....awojteeee💕💕👏

"Nenávidim Ťa"(Marcus&Martinus)❤Where stories live. Discover now