18.🌹

148 4 0
                                    

Radka: O niekoľko dni neskôr:
"Je 1.12.2018 ešte 23 dni a su VIANOCE"povedala som si po tichu pretože všetci ešte spali.Zišla som po schodoch a pozrela do chladničky"rano vstanem idem dole schodami s nádejou ze niečo.Som hladná nemam čo jesť hmm...budem hladná"zasmiala som sa sama pre seba.Vyšla s do izby Cloe spala hm..Ash spala tiež a rodičia ty išli už skoro ráno do robity kedže je piatok a my mame voľno napišem Macovi ktorý ma tiež voľno no zarazila ma SMS-ka od Tinusa😯

Bananaboy: Ty si prišla ja som sa do teba zaľúbil no bol som debil a podviedol ťa našla si si ineho ja zasa inu no odišla aj ona a moje city k tebe sa zmenili

Badgirl:Tinus?!nepomylil si sj ma s niekym??😀

Bananboy:nie Radka všetko čo som napisal som myslel vážne a doma každý spi a ja stojim na kraji mista a čakam pokiaľ naberem odvahu a skočim a ukočim to utrpenie

Badgirl:Tinus ak si toto vymyšlaš zabijem ťa ja!!!

Bananaboy:

posledné 3 sekundy ti venujem milujem ťa Radka Hemstings.

Badgirl:Tinus prestaň zostaň tak idem za tebou.

Neodpisoval začala som.sa strašne báť ubehlo už asi pol hodina Tinus neodpisuje volala som aj Macovi ktorý tvrdi že Tinus nieje doma čo keď skočil zapla som si TV akurat davali spravy "chlapec (15+) skočil s mosta je vo vaznom stave v Troforskej nemocnici".Srdce mi prestalo biť na nič som nečakala volala Macovi ktorý histericky plakal a už sedel v aute prišli sme do nemocnice "na ktorej izbe leži Martinus Gunnarsen?"rychlo som sa opytala"117"povedala pani ale už sme boli davno od nej preč.Vyšiel doktor ktorý pvedal že mu nedavajú veľku šancu na prežitie ani nás k nemu nechceli pustiť.DEMENTI.

Marcus:Rank som vstal ale Tinusa nikde tak som zišiel dole po schodoch nič v chladničke tak nič prišiel som do izby skušal volať Tinusovi no nedvihal to bál som sa.Pisal som mu napisal som mu asi 100 správ ani nedal videné 43 krát som mu volal tak som zapol TV a davali spravy"chlapec (15+) skočil s mosta je vo vaznom stave v Troforskej nemocnici"keď to povedaa videl som telo mojho brata.Rychle som sa obliekol nasadol do BMWčka a už som aj volal s Radkou ktorá už všetko vravela.Prišiel som po ňu a rychlo som ponahľal do nemocnice prestupil som asi 5 prikazov čo sa tyka cestnej premávky no môj brat bol dôležitejší.Vyšiel som z auta ale Radka už bežala dnu nasledoval som ju čakali sme pokiaľ pride doktor."dobrý deň ste pribuzni pana Martinusa Gunnasena??opytal sa ma"a-ano slm jeho -bra-brat"odpovedal som"váš brat je v ktirickom stave a nedavame mu veľku šancu na prežitie"skoro sa mi podlamali nohy spustil som vodopad sľz nemohol som ani dýchať.Chcel som zomrieť.Môj brat.Moje dvojča.Môj najlepši kamarát.Vytahoval ma s pruserov.Zo všetkeho a teraz naňho pozeram spoza skla.Je celý bledý.Dých len s pristrojami.Každú minuti je tam iný doktor"mali by sme isť domov láska takto už nič nevyriešime"objali sme sa"máš pravdu"pobozkal som ju.Posledný krat som sa pzrel na jeho doraňanú tvár a odišiel....Odviezol som Radku domov keď som prišiel aj ja domv všetci sedeli okolo stola a plakali.Bolo to pre nás tažké.Keď som zaspaval rozmyšľal som o čom by sme sa rozpravali s Tinusom...Nakoniec som.zaspal..

Takžee ďalšia časť keď som ju pisala chcelo sa mi plakať strašne....

Awojtee😭😍🍌🍍

"Nenávidim Ťa"(Marcus&Martinus)❤Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora