23.😱

124 5 0
                                    

Je 29.12. a ideme po Tinusa do nemocnice ktorý je na tom užasne.Idem tam spoločne s Radkou rodičia sú v práci a ano bereme aj Emmu ktorá sa ho nemože dočkať.
"Emmaa odchadzame musime ešte isť po Radku"...."ide aj Radka jeeej super"..."prečo je to tak super?"..."pretože ty a Radka sa k sebe hodite a najviac je s ňou strašna sranda"....Nasadli sme do BMWčka a išli po Radku...."ahooj princeznaa"pobozkali sme sa"jeej ahooj Emma ako sa maš"objala Emmu už sa tešim ako sa bude starať o dieťa.Naše dieťa.Konečne sme vyrazili.Prišli sme pred nemocnicu Radka a Emma vybehli k Tinusovi ja som sa zasmial a bežal za nimi.Boli zlaté.Keď sme prišli pred Tinuasovu izbu zaklopali sme"ďalej"ozvalo sa na druhej strane"ahooj bratček"objal som ho"ahooj bro chybal si mi"a zasmiali sme sa"Emma sestrička moja chybala si mi strašne"Emme vytiekla slza z očka chuďatko na rade bola už iba Radka"emmi poď nechame Tinusa a Radku na chviľku.

Radka:
Bola som rada že nas Mac nechal."Martinus Gumnarsen"otočil sa na mna bola som naštvata zato čo urobil"čo je?!"..."čo je čo je?!vieš že by si si zaslužil facku a poriadnu?"..."ja som zato nemohol milujem ťa a miloval a budem do smrti a je mi jedno čo s tym urobiš ja som to musel urobiť trhalo mi srdce sa na vas pozerať ako sa dotykate,bozkaate,bjimate"...."bože Tinus si taky idiot"objala som ho musela som aj keď to urobil koli mne bola som nasratá ale šťastná že mi odpustil."prepáč mi to Radka ja-ja som musel"...."tinus čo bolo bolo nič to nevráti"...."odpustiš mi to?"...."čo zato môžem ja nie ty"...."nie takto nehovor"...."môžem ale sľúb že už to v živote neurobiš"..."sľubujem"objali sme sa a usmiali keď sme vyšli z nemocnice išli sme rovno za Macom a Emmkou a išli sme domov.Mac Tinusa a Emmu vyložil doma a mňa odviezol tiež."o čom ste sa tak dlho rozprávali?"...."Zlato neboj milujem len ťeba a nič to neznemi a len som mu hovorila nech sa to neopovaži viackrat urobiť potom sme sa IBA objali a išli za vami"...."okeej"..."ideš ďalej??"..."nie pôjdem domov už je neskoro"..."dobree ahooj milujem ťa"..."ahooj aj ja teba"pobozkali sme sa ako stále.Vyšla som do izby umyla sa pozrela socialne siete zhasla a išla spať rodičia boli na SK Ash vonku  a Cloe spala chvala bohu.

Tinus:
Som rád že mi Radka odpustila a ostali sme iba kamarati.Nikdy som ju neprestanem milovať.Mac ju išiel odviezť domov."konečne posteľ moja strašne si mi chybala zlatkoo"zachuchval som sa do periny a ani neviem kedy a ako ale zaspal som vstal som asi až o 1:25 všetci spali aj Mac tak som išiel na mobil asi do druhej potom som sa prezliekol kedže som zaspal v rifliach a tričku a ďalej spal.

Dnes taka vesela časť nech sa páči a videli sme dnešnu M&M storku??Marcus je tak naj cute boy na svete s tym šteniatkom....uživajte večer...

Awojteee😍😍❄❤🎆

"Nenávidim Ťa"(Marcus&Martinus)❤Where stories live. Discover now