Marcus:
Dnes je 31.12.2017 čiže je čo?!......SILVESTER😍uplne som zabudol že je tu carson:"Spieval"s nami už na kyoncerte.Radka si vraj našla kamošku tak budeme na lisvester štyria."Čau bro"..."čuuuus"...."tak čo ideme kupovať?"..."čo asi chlast".."aha tak pome"nakúpili sme a išli na hotel zahrať GT-ačko.Bolo asi 12:34 keď sme sa išli naobedovať.Keď sme došli na izbu Radka akurát vychadzala z izby asi ide von."ale ale kam že kraska?"..."idem na nakúpi s Jennie o 2 hodinky som naspäť"...."aj s tou vraj kočkou?"zapojil sa Carson"ano Cars aj s ňou"..."dobre maj sa zlato"..."aj ty"pobozkli sme sa "fuuuj"Carson zkonštatoval "nieje na zahodenie Mac"..."Cars nato ani nepomysli"..."veď dobre dobre"
Radka:
Idem s Jennie na nákupi je to moja kamoška asi len 2 dni tak ideme na nkáupi večer ide so mnou Macom a Carsonom vypiť.A skoro by som zabudla Jennie:Obliekla som si toto:
AA išla za Jennie pri dverach som stretla Maca s Carsonom ale ale kam že kraska?"..."idem na nakúpi s Jennie o 2 hodinky som naspäť"...."aj s tou vraj kočkou?"zapojil sa Carson"ano Cars aj s ňou"..."dobre maj sa zlato"..."aj ty"pobozkli sme sa "fuuuj"Carson zkonštatoval.Potom som ešte počula ako Carson hovori Macovi" nieje na zahodenie Mac"..."Cars nato ani nepomysli"..."veď dobre dobre"potom som išla za Jennie a nakupovali sme.Keď sme sa vrátili na hotel bolo asi 17:20 tak sme ilši rovno na večeru o 18:30 sme prišli na hotel otvorila som dvere a Mac sedela na posteli s mobilom jasneee typickyy Mac vyzliekla som sa a išla Macovi povedať nech zavolá Carsa tak išiel ja zas Jennie oni dvaja sa vraj poznajú no uvidíme.Silvestrovský večer prebiehal norlmálne.Chlast,cigy,ehm...sexy tanečky mňa a Jennie a striptyz(nwm ako sa piše to slovo😂)Maca a Carsa bolo to zábavne.Minútu pred novým rokom sme vyšli pred hotel keď odbilo 12:00 začal krásny ohposteli..Po ňom sme sa rozlúčili a keď som zatvorila dvere Mac už chrápal na posteli"hm...jasneee to si celý ty"a ľahla som si tiež.
×××××××××××
Rano ma zobudilo niečo divne.Otvorila som oči a tak Mac ako vracia do vedra.Chudáááčik."Mam ti doniesť prašky?"..."bože ako ja ťa milujem ďakujem"tak som teda šla"em..dobrý ja som sa chcela len opýtať či nemáte prásky na hlavu a bolesť od žalúdka"..."ano jasne tu máte"..."ďakujem ste naozaj milá"..."nestoji za reč dovidenia"..."dovidenia"bola milá vrátila som sa na izbu a Mac zase hlava vo vedre fuuuj."tu máš"..."ďakuujem"..."včera si to trošku prehnal".."ja viem ja viem"Poobede som išla s Jennie na kávu.Vrátila som sa a s Jennie sme išli k nám na izbu.Ani neviete čo sme vydeli.Maca a Carsona spolu spať na našej posteli.Boli......vtipný tak sme ich s Jennie nechali a išli na obed.Celý deň prebiehal tak obyčajne ešte mám 5 dni na objavovanie NY super.Večer sme zaspali s Macom ktorému bolo ešte trošku zle."dobrú noc zlatino"..."aj tebee laska"..."milujem ťa"..."aj ja teba"a znovu sme zaspali v objati.
Takžee ospravedlňujem sa za dlho nevidanú časť ale celý týždeň mi bolo divne....a zajtra idem na lyžiarský tak neviem či vijde nejaká časť
Ahojteeee😂😍❤
PS:držte palce😂😂❤
YOU ARE READING
"Nenávidim Ťa"(Marcus&Martinus)❤
Romance"Ty si prišla ja som sa do teba zaľúbil no bol som debil a podviedol ťa našla si si ineho ja zasa inu no odišla aj ona a moje city k tebe sa zmenili" povedal mi Tinus Pribeh o Radke a jej najlepšiej kamaratke Natálke Macovi a Tinusovi???