33."pochop to"

96 6 2
                                    

Radka:
Konečne idem z tohto blázinca domov.Moja posteľ.Moje pravidlá.Moje všetko.Až na jednú vec.Marcus.Ten deň keď odišiel keď zabuchol dvere som zistila že som spravila strašnú chybu.Možno sa mu ospravedlním.Možno nie.Uvidím.Ak áno tak láska z toho už nebude.Prišla som domov osprchovala sa,najedla a zavolala Marcusovi chcem mu to povedať.....

Marcus: Marcus Gunnarsen

Ja: em....Marcus??

Marcus: Radka si to ty??

Ja: ano som to ja počuvaj musiš prisť ku mne musím ti niečo povdať....

Marcus:o-okej hneď som tam ahoj....

Ja: ahoj

Odložila som mobil a začala stresovať.Ako mam začať.Kde mam začať.Pochopi to?.Čo ak nie.Zazvonil zvonček.A je to tu.Zišla som dole otvorila dvere a v nich stál chlapec ktorý mi tak ublížil."Ahoj Radka t-tak čo potrebuješ?"...."no Marcus vieš ono ide o no o to čo sa stalo medzi nami....počuvaj ja prepač"pozrela som na zem a potom naňho.Stal s utvorenou pusou a pozeral na mňa."Ra-Radka to čo si povedala??prepač??ty mne to ja by som sa mal ospravedlniť...ja som ta podviedol...nechcel som....opustil som jedno krasne dievča a išiel za takou čupkou ako je ona....mrzí ma to"chytil ma za dlane"Marcus počuvaj hodne to za hlavu....zaačnile od znova....prosim..."mal isktočky v očiach"ano anoooo teraz som najšťastnejši"...."ale budeme iab kamaráti"...."anooo aspoň dačo ďakujem ti ďakujem"zasmiala som sa"neďakuj"potom išiel domov.Zo mňa spadol ako keby kameň.

Marcus:
Domov som išiel vysmiatý.Konečne.Mám ju späť.Hoci len za kamarátku ale ja ju raz dosťanem znovu.Raz.Raz určite.Ale potom uvidí.Už ju nenechám isť.Už nie.












Nová časť....prepáčte za aktivitu ale viete škola,kamošky.....nedalo sa to mrzí ma to ale mame prazdniny tak dúfam že bude čas na vidavanie.....awojteeee❤❤😍

"Nenávidim Ťa"(Marcus&Martinus)❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin