29."zase ty?!"😒

119 7 0
                                    

Marcus:
Už je to rok čo je preč.Každý deň na mu myslim čo robi,ako sa má,s kým je,ma frajera.Tieto otázky ma stále prenasledujú.Zobralo ma to strašne.Nič nejem.Nesmejem sa.Kôli mne zrušili aj niekolko koncertov."Mac vylez už"počul som Tinusov hlas"nechaj ma!"zakričal som naňho"bože Mac odkedy odišla Radka si uplne iný vieš o čom hovorím.Aj mne chýba ale odišla už sa s tým zmier."povedal a ja som sa rozplakal.

Radka:
S Tinusom si píšem našiel moje číslo.Ale povedala som mu že nech to neukazuje Marcusovi.Dnes idem na párty k Julii mojej rebelskej bff.Mám kopu kamošov.Ale samozrejme v triede aj "škopkú barbie".Čo už.

Martinus:
Chýba mi strašne moc.Aj Macovi ale že najviac každý deň plače.Je uzavretý sám do seba.Ale ja si s ňou pišem cez SMS-ky.Mala podmienku nesmiem to povedať Macovi.Počul som kľúčku a kroky.Bol to Mac sadol si k mne akurát som písal s Radkou."s kým to píšeš??"..."em...s nikým"zobral mi mobil a utekal s ním do jeho izby.A som nahratý."Mac daj mi ten mobil"mič sa neozývalo.Vyšiel konečne."Tinus mam ťa zabiť??za tie mesiace čo ja sa trápim ty si s ňou v pohode píšeš?!si normálny??"vrazil mi mobil do ruky."kretén"počul som z keho izby.

Marcus:
Hneď som si jej číslo opísal a napísal jej správu.

Radka....konečne som objavil tvoje číslo.Strašne mi chýbaš.Neviem bez teba žiť.Keď som ti kôli Jennie dal košom tak to som nemusel.Nachytal som ju s Mikom.Bol som strašný debil,hlupák,kretén....a takto by som mohop pokračovať až do nekonečna.Radka chýbaš mne,Emme,Tinusovi aj ostatným.V triede je to bez teba nuda.Prosim odpusti mi bol som koko* že som ti to urobil.Odputíš mi to??😞❤😟
Milujem ťa ako Radka stále ta milujem...prosím odpiš mi ja ja to už nevydržím...

Marcus❤😞

Radka:
Bola som na párty keď mi niekto napísal.Otvorila som ju.Bola od neznámeho čísla.Začala som...

Radka....konečne som objavil tvoje číslo.Strašne mi chýbaš.Neviem bez teba žiť.Keď som ti kôli Jennie dal košom tak to som nemusel.Nachytal som ju s Mikom.Bol som strašný debil,hlupák,kretén....a takto by som mohop pokračovať až do nekonečna.Radka chýbaš mne,Emme,Tinusovi aj ostatným.V triede je to bez teba nuda.Prosim odpusti mi bol som koko* že som ti to urobil.Odputíš mi to??😞❤😟
Milujem ťa ako Radka stále ta milujem...prosím odpiš mi ja ja to už nevydržím...

Marcus❤😞

"Zase ty?!"Musela som isť vonku.Išla som sa prejsť a potom domov.Cestou sa mi v hlave búrilo kopu otázok odkial ma moje čislo,prečo chce aby som mu odpustila..neodpísala som nebudem sa zaoberať kreténom. Prišla mi ďalšia správa ale teraz od Tinusa uf...

Tinusko🌹:Radka prepáč Mac on mi vytrhol mobil s ruky a zavrel sa s nim v izbe.prepač.😞💔

Raduška👤🌹:Tinus to newadi nechaj tak aj tak ho ignorujem😀

Tinusko🌹:Som rád.Tak ahoj zajtra?😂❤dobru nockuuu❤

Raduška👤🌹:jasnee zajtraa.Ahooj❤

Potom som urobila nočnú hygienu a išla spať.....

Takžeee ďalšia časť dúfam že zaujimavá....a btw po tom tu pribehu pride nový s názvom "Môj únosca"

Awojtee❤❤❤🌹

"Nenávidim Ťa"(Marcus&Martinus)❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu