Karşılaşma

111 31 12
                                    

Herşey bir tesadüfle başladı demek isterdim, ama malesef ki bazen herşey okadarda güzel gitmeyebiliyor .

Lisenin ilk günüydü . Çok heyecanlıydım. Yatağımın üzerine oturmuş arkadaşlarımın nasıl olacağını düşünürken annemin sesiyle irkildim . " Asyaaaa , kızım hadi daha nasıl gidildiğini bilmiyosun geç kalıcaksın " dedi . Bazen annemi bu halleri hoşuma gidiyordu ama şuan gerçekten çekilecek bişey değildi . Beni hâlâ çocuk sanıyordu ve bu beni üzüyordu . " tamaaam annee "diye seslenip annemlerle kahvaltı yapmaya gittim .

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

"Kızım hadiii ben bırakıcam seni okula . otobüsle gidelim öğrenmiş olursun ." dedi babam . " Tamam baba benim için daha iyi olur dedim ve çantamı alıp kapıya çıktım . Heyecandan ayakkabımı giyemiyodum . Acaba nasıl bir ortamdı lise ortamı diye düşünürken, " tavanda benim göremediğim senin gördüğün ne var acaba canım kızım ." Babamın sesiyle bir anda korkmuştum . Ama şuan kendimdeydim ve yürümeye başladım .

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Sonunda okula gelmiştik . Gördüklerim karşısında şaşkına dönmüştüm . Ortaokul arkadaşlarımın hepsi buradaydı . Bu durumun okula alışmamı kolaylaştıracağına emindim . Sadece bir sorunum vardı kıskanç Sena'da bu okuldaydı . Sena kim diye soracaksınız . Anlatayım .
Sena benim ortaokuldan sınıf arkadaşım . Daha doğrusu ilkokulda tanıyomuşum ama haberim yokmuş . Hep aynı semtlerde olduğumuz için evimiz fazla uzak değil Sena ile ... Neden kıskanç dediğimi merak edeceksiniz . Sena arkadaş gibi yaklaşan ama arkandan yapmadığını bırakmayan bir insandır . İnsanları hep kıskanır ve ön planda olmayı sever . Yani anladığınız üzere herkesin güzelliğini kıskanır. Benide kıskanıyordu yani bunu anlıyordum . Ben çok güzel bir kız sayılmazdım normal bir duruşum vardı . Neden kıskandığını hâlâ anlayabilmiş değilim.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Sınıfa gelmiştik . Sınıfta çoğu kişi birbirleriyle konuşuyordu . Nasıl bukadar çabuk kaynaşmışlar diye şaşkınlıkla onlara bakarken sınıf tekrarı olduklarını anlamam zor olmamıştı. O grup beni gördüklerinde tebessüm ettiler . Bende hafif tebessüm edince gelsene der gibi işaret ettiler elleriyle .. Onlara doğru yaklaştım . İçlerinden birtanesi "Bizim sınıftamısın " diye sorunca " evet " diye onayladım . Muhabbet koyulaşmıştı . İlk gün olduğu için ilk ders boştu . Bende onların anılarını dinlerken zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştım . Zilin sesiyle ayaklandılar . " Hadi gelmiyormusun Asya ? " diye sordu Berna. Kafamı onaylarcasına sallarken ayşe , elif ,azra ve burcu önden gitmişlerdi bile . Bende bernanın yanıdan ilerlerken bir anda telefonum yere düşmüştü tam eğilirken kafamı birinin kafasına sert bir şekilde çarpmıştım . O kişi telefonu alıp yerden kalkınca bende "dikkat etsene " diye bağırdım ve hızla ayağı kalktığımda onunla çok yakın olduğumu farkettim . Gözlerinde kaybolmuştum resmen . Oda bana gülümseyerek bakıca ağzımdan "biraaz" diye soluk bir ses çıktığını farkettim . İnanamıyordum kendime . Resmen çocuğa erimiştim . Bir anda bağırmaya başlayınca oda şaşkınlıkla bana bakıyordu . " Abazamısın sen . görmüyormusun önündeki kızı . bide tatlı tatlı gülüyo . ne tatlısı ya hiçte tatlı değilsin bikere . hem odunsun sen odun bana çarptın özür bile dilemedin kalaaass " diye bağırmaya devam ederken birden ağzımı tuttuğunda onun ayağına takılıp dengemi kaybedince ikimizde yere kapaklanmıştık .

Bu ilk kitabım ve ilk bölümüm hatalarım varsa şimdiden hepinizden özür dilerim . Birdahaki bölümde görüşmek üzere canlarım 😉

Umarım beğenirsiniz ...

İlerleyen bölümlerde karakter tanıtımı yapacağım merak etmeyin ...😁

Aşka GünlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin