Multi:Akasya ( Asya'nın kuzeni )
Asya
Olayın üzerinden bir hafta geçmişti . Kardeşlerim yurtta mutluydu fakat ben hiç değildim. Evde yalnız başımaydım . Hazarın kulak tırmalayan çığırışı, Sametin oyun sesleri.. Hiçbiri yoktu. Duvarlar üstüme üstüme geliyordu. Aklıma Akasya geldi . O bana iyi geliyordu.
&
" Alo , Akasya nasılsın" dediğimde gülmeye başlamıştı. Dediği tek şey ise" Hayırdır ne isteyeceksin yine " ... Bu kadar çıkarcımıydım gerçekten. Olabilirdim . Şuan ne kadar bencil bir kız olduğumu anlayabiliyordum. / Akasya'nın okuluna evi çok uzaktı ve bu onu zorluyordu. Konuştuğumuzda ise bizim okula nakil verdiğini öğrenmiştim . Tuttuğunu da öğrenmiştim aynı zamanda. Bizim okul onun evine daha da uzak olduğu için şaşırmıştım. Telefonda ise sebebinin olduğunu söylemişti. Hiç üstünde durmadan ona fikrimi sunmuştum. O tek ve aileden bağımsız yaşamayı seven biriydi . Bana arkadaşlık yapabilirdi. Bu fikir onada cazip gelmişti. Ali amcam ve Şevval yengemle konuşup bana haber verecekti.
&
Akasya'nın taşınması ile koskoca iki gün geçmişti. Ne kadar çok eşyası vardı bu kızın böyle. En çok sinir olduğum şey ise yardım için Savaş'ı çağırmasıydı. Savaş' a yakın davranması beni sinir ediyordu. Kuzenimde olsa kıskanıyordum. Bakın yine bencildim ...
&
-2gün önce-
Kapı tıklatıldığında Akasya heyecanla kapıya koştu. Savaş'ı görür görmez hemen boynuna atladı. Onu yolmamak için kendimi zor tutuyordum . Savaş bakışlarımı görmüş olmalıydı ki hemen onu kendinden ayırdı. İçim soğumuştu. Savaş yavaşça yanıma yaklaştı ve yanağıma yumuşak bir öpücük kondurdu . Heyecandan ölebilirdim. " Sevgilim bugün nasıllar?" seviyordum . Hemde çok. Bu çocuk nasıl böyle olabiliyordu. O kadar olaya rağmen oynadığımız oyunu bile unutmamıştı. Akasya vurulmuşa dönmüştü. Savaşı deli gibi sevdiğini anlamak zor değildi. Şurada boğabilirdim.
&
Okula yaklaşmıştım. Akasya işinin olduğunu söylemişti . Çakma sevgilim herzamanki gibi beni almak istemişi ama yalnız yürüyeceğimi söylemiştim . Köşeyi dönmemle neye uğradığımı şaşırmıştım. Akasya bir anda Savaş'ın dudağına yapışmıştı.
İlham gelemedi birtürlü 😁 uykulu yazıyorum , yanlışım varsa affedin bebeglerim😅 Sizi seviyorum 😍