Canlarım , şuan bana çok sinirlisiniz biliyorum. Ama gerekli açıklamayı yaptığımı düşünüyorum . Yazacak durumda değildim . Bu durum düşünmeme yardımcı oldu. Yeni fikirler ürettim . Bembeyaz bir sayfa açıyorum hayatımda. Aşka günlük eski hızıyla devam ediyor. Sizleri Seviyorum . İyi okumalar❣.
&
Asya
Günler , haftalar , aylar geçmişti . Yapılan kalleşlik hâlâ aklımdaydı . Hiçbirşey eskisi gibi olmadı , olmayacaktı .
Savaş mı ? Herşey yolunda gidiyordu . Sevgimiz hiç yıpranmayacak kadar güçlüydü .
&
"Asyaaa , hadi çıkıyoruz güzelim " diye seslenmişti Savaş . 3 ay olmuştu ilişkimiz başlayalı . Ailesi ile tanışma vakti gelmişti çatmıştı bile . Çok heyecanlıydım. Kendime uygun kıyafetlerimle hazırdım.

Savaş'ın seçtiği cafeye gidecektik . Taksi gelmişti .
&
Cafeye geldiğimizde kalbim çıkacak gibiydi . Beni sevecekler miydi? Savaş' a uygun bulacaklar mıydı? Kafamda sorular birikmişti ,taşacaktı . " Güzelim daldın yine, hadi girelim " Savaş'ın sesiyle irkilmiştim . " Savaş , ailen beni sevecek mi ?" sesim kısık bir şekilde konuşmuştum. " Tabi ki sevecekler , sen en iyi gelin olacaksın " deyince kahkahayı patlatmıştım. " Daha çok erken bitanem ne gelini" deyince tebessüm etmişti .
&
Masaya doğru ilerlerken gözlerim kamaşmıştı . Bu nasıl bir güzellikti . Savaş'ın o muhteşem gözlerini kimden aldığını anlamıştım. Benden daha genç ve alımlı gözüküyordu. Babası ise annesine kısmen yorgun gözüküyordu . Doktorluk onu yormuş olmalıydı .
&
Vakit çok çabuk geçmişti . Annesiyle muhabbet koyuydu . Tasarımcı olması çok güzeldi . Gelinliğimi kendisinin tasarlayacağını söylemişti . Çok güzel bir histi .
Savaş'ın annesi
Savaş'ın Babası
&
Günümüz çok güzel geçmişti . Beklediğimden daha güzel. Geleceğimde böyle bir aileye gelin olmak beni çok mutlu etmişti . Şanslıydım .
Çaresizlik👈 Bir önceki bölüm
Bu bölümde burada bittiii 🤗 Umarım beğenmişsinizdir. Bol vote ve yorum bekliyorum ❤ Bir dahaki bölümde görüşmek üzere hoşçakalın ❣😇