Sevgi

64 20 44
                                    

Eveeet bu bölüm çok önemli okuyan herkes oy ve atabildiği kadar bolca yorum atsın . Sizleri seviyorum. Bu arada benden bir isteğiniz olursa yorumlara belirtebilirsiniz (ithaf,|oy,yorum |'kendi kitaplarınıza vb)

Asya

Ne ? on saniye mi? Kaptırmıştım kendimi . On saniye kendimi bırakmıştım ona . Ta ki durumun farkına varana kadar .

&

Koşmaya başlamıştım seslenmeleri ardımda bırakarak. " Asyaa Asya nereyee ?" . Kapıyı hızlıca tıklatıyodum da ne yapıyordum ben . Akasya zaten olayın kendisiydi, evde de kimse olmadığına göre kapıyı kimse açamazdı. Delirmiştim . Çantam? Çantam nerede? " Ah ulan çanta yı orada bırakmışım . Ne yapacaksın şimdi Asya ? Geride dönemem " diye bitirmiştim cümlemi . " Kendi kendine konuşana deli derler sevgilim ." Bu ses ? " Ah Savaş , utanıyorum işte zaman ver bana " kıkırdama sesleri gelmişti. " Beni o kadar güzel öpüyordun ki ahahahaha " " Çok mu komik amın- ne ay ne diyorum ,ben çok özür dilerim, ya ben niye böyle konuşuyorum ,neden yüzüne bakamıyorum ?" arkamı döndüğümde dudaklarımız tekrar birbirine bastırılmıştı. " Ya salak niye dibime giriyosun " geri çekilmiştim. " Sana aşık oldum Asya , aslında olalı tam 4 sene oluyor , sana birşey itiraf ediyim mi ? Ben sana altıncı sınıfta aşık oldum. Sana o kurabiyeleri bırakan , sana hergün kahvaltını hatırlatan en önemlisi seni ölümden kurtaran kişi bendim. Hakan ' a bakışını görünce birşey söyleyemedim. Seni hâlâ çok seviyorum sen sevsen de sevmesende kalbim hep senin için atacak" Efendim?

&

"Naasıl yani? Allahım sen bana bu günleride mi gösterecektin yarabbim . Ben hep dua etmiştim sen ol diye . Hiii ağzımadan kaçırdım seni sevdiğimi . Ayy ne diyorum ben yaa -" bir anda sözümü kesip " Dur dur deli kız şimdi soluklan ve bana doğruyu söyle sen beni seviyor musun?" deliler gibi . " Evet " " Allah beeeee" delirmişti resmen . Bi anda kucaklamıştı beni, döndürüyordu delice . " Başım döndü dursana " gülüyordum aynı zaman da . Yere bırakmıştı beni . Alnıma usulca kondurduğu öpücükle başımı döndürmüştü . " Şimdi biz sevgili miyiz?" bir şeyi unutmuştu teklif " Teklifsiz bir yola girmiyorum ben "

&

Savaş

Ah be heyecandan teklifi unutmuştum . Ona edilen teklif bile özel olmalıydı . O herkes değildi tabii.

Canımlarım , birdaha ki bölüm hazır ve paylaşmam sizin elinizde , yorumlar en az 50 ve oy da 30 a ulaşırsa yeni bölüm anında sizinle olacak . Gönül isterdi sınır 200 - 300 olsun ama bu da beni sevindiriyo . Ben sadece bu kitabın çok kişiye birşeyler katmasını istiyorum arkadaşlarınıza önerirseniz çoook mutlu olurum . Sizi seviyorum😍😘

Aşka GünlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin