Arkadaşlar bu bölüm biraz heycanlı olabilir🤗 Ve bu yüzden bol yorum ve oy bekliyorum . Ki bir sonraki bölüm daha çabuk gelsin 😉😉
&
-Savaş-
Bir anda okul siren sesleri ötmeye başlamıştı . Umursamamıştım. Şuan düşündüğüm tek şey Asya'ydı. Sınıfa geleceğini söylemişti ama hâlâ ortalıkta yoktu . Çığlık sesleri gelmeye başladığında olayın ciddiyetine varmıştım. Koridorda koşan öğrencilerin telaşının yüzde biri bile yoktu bende şuan. Peki Asya neredeydi ? "Oğlum ne yapıyorsun sen hâlâ burda çık dışarı " diye bağıran Ayşe hocayı gördüm. "Hocam Asya yok, sınıfa geleceğini söyledi ama gelmedi bişey olmuş olmasın, ya okulun içindeyse şuan " hoca telaşlı gözlerle bana bakıydu . " Ne diyorsun yavrum sen ah asya neden yerinde durmazsın ki kızım " demesiyle gitmesi bir olmuştu .
&
Okul dumanaltı olmuştu . Yangın üst kata çıkmamıştı fakat duman beni çok etkiliyordu. Alt kattan Asya'yı arayan Ayşe hocanın sesi geliyordu. Koridorda bakmadığım yer kalmamıştı derken bir yerden öksürük sesleri geliyordu . Bu sesin kızlar tuvaletinden geldiğini anlamam zor olmamıştı. "Asya ,Asya ordamısın ,Ses ver Asyam , Asya lütfen ,Tamam şimdi sakin oluyoruz , Kapının arkasından çekil tamam mı" dediğimde harekete geçmişti . Kapıya ilk omuz attığımda açılmamıştı. İkinci atışımda kapı açılmıştı. Asya kenarda baygın yatıyordu. Hemen boynundan hafifçe tutup kucağıma aldım. Alevlerin arasından dikkatle geçmeye çalışırken Asyanın boynuma daha kuvvetli sarıldığını hissettim . Sonunda okulun dışına çıkmıştık .
&
Ambulansı bekliyorduk . Asya hâlâ tam kendine gelememişti . Sonra birşeyler sayıkladığını duymuştum. " Hakan lütfen ,lütfen ona birşey yapma, o sadece benim için bunlara katlanıyo , Savaşa birşey yapma lütfen , yaşayamam ". Sinirle karışık gülümsediğimi farketmiştim . Öldürecektim o çocuğu . Asya ölebilirdi . Yıllar önce Asyamı ona teslim etmiştim . Yetmemişmiydi . Şimdi benim en değerlimi üzüyordu .
&
-Ortaokul 3 kesit 'Savaş-
Yeni bi hafta ve ben herzaman ki gibi okula koşa koşa gidiyorum . İki gün onu göremeden durmak benim için en zor imtihanlardan birtanesi. E tabi bu imtihan onu gördüğümde ,gözlerinin içine baktığımda daha da zor geliyor.
-------------
Okulun kapısına geldiğimde Asya'yı Hakan'la konuşurken gördüm. Hakan'ı benim güzeller güzeli kardeşim sayesinde tanıyorum. Öykü Hakan'ı deliler gibi seviyor ve bir dakika bile ağzından düşmüyor onun ismi ..
--------------
"Asya seni deli gibi seviyorum sen bunu anlamıyomusun " diye bağıran Hakanın sesini duydum . Asya ise şaşkın şaşkın bakıyordu . Ben ise içimde 'kabul etme asyam' diye kendimle mücale ediyordum ."Demek o güzel kurabiyeleri bırakan ,hergün kahvaltımı bana hatırlatan , en önemlisi beni ölümden kurtaran gizli çocuk sensin "dediğin de kafamdan kaynarsular dökülmüştü resmen . Demek Hakan kendisinin, onu ölümden kurtardığını söylemişti . Asya'nın gözlerinin içi gülüyordu resmen . Onu hiç bukadar mutlu görmemiştim . Özellikle yaşadığı kazadan sonra . Onun mutlu olması beni mutlu ederdi .&
~SAVAŞ~
Ambulans sonunda gelmişti . Asya yı sedyeye yatırdıktan sonra o kasvetli kapıyı kapatıyorlardı ki hemen ambulansın içine atladım. Hakan nasıl böyle birşey yapabilir, hâlâ aklım almıyor . Ama bunun hesabını ağır bir şekilde verecek , derken hastahaneye gelmiştik . Ayşe hoca kayıtları yaptırırken bizi bir odaya almışlardı. Asya kolunda serum olmasına rağmen uyuyordu . Yaklaşık bir saat geçtikten sonra telefonuma gelen bildirim sesiyle irkildim . Mesaj Hakan'dandı. "Süprizimi beğendin mi?". Şerefsiz herif.
Arkadaşlar biliyorum çok geç geldi ama gerçekten okul falan derken vakit kalmıyor. Bu bölümden sonra dahada çok bölüm gelecek😁 Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum😊