Yaağğ yine giriş yapamıyorum . Bu arada 1 hafta işim olduğu ve bölüm atamadığım için mizahtan çıkmışız. Çok sinirliyim . Yorum ve oyları kastırında moral bi tavan yapsın bebeg😅 Yorum ve oy atan herkese galb 💕
Savaş
Çok güzel bir teklif bir olmalıydı. Değişik ve ona . Fikir almalıydım.
" Alo Semih naber kanka ?" diye uzamıştı konuşma ve sonuç " YOK" .
Asya
Ne olursa olsun insan güzel bir teklif bekliyordu tabii . Evlilik teklifi kadar önemli olmasada bu da önemliydi . Evliliğe giden adımdı sonuçta . Ne yapacaktı acaba ?
&
"ZzzzZzz" titreşim de olan telefonum çalmaya başlamıştı. " Savaşkım arıyor ..." . Arıyordu gönlümün efendisi . Acaba teklif mi bulmuştu . Çok heyecanlanmıştım " A-alo efendim Savaşk- cım " yine saçmalıyordum. " Savaşcım mı ? hayırdır kafana saksı falan mı düştü Asyaşkım " anlamıştı işte ,salaksın kızım sen salak . " Hadi hazırlan in aşağıya biryere götürücem seni " ," Nereye gidicez yaa heey kapadın mı telefonu , ben sana nasıl aşık oldum ya,gıcıksın işte" hı telefon açıktı , " duydum ahahha"
&
Hemen hazırlanmalıydım .
Asya ' nın giydikleri
( Botları topuksuz düşünün 😂)Olmuş gibiydim . Kapıya çıktığımda ki şaşkınlık beni dondurmuştu .
Karşımda çok güzel birşey duruyordu . Sıra dışı birşey. Yani biz liseliler içindi . Ama çok güzeldi . Akvaryumdan oluşan kamyon tarzı bir arabaydı . Akvaryumları çok seviyordum ve beni tanıyan herkes bunu bilirdi. Görüntüsü bana huzur veriyordu . Savaş mı? " Şapşal"
&
Savaş elindeki posterle beni bekliyordu . Nerede mi ? Evet , akvaryumun içinde ve üzerinde yüzücü kıyafetleriyle . Çok huzurluydum . Poster açılmıştı . ' Benimle Çıkarmısın Caramiom ? Hı ? Caramiom mu demişti bana ? En sevdiği çikolatanın ismini verdiği için sevinirken olayın ciddiyetine varamamıştım . " Evet baş belası Evet , seninle çıkarım " diye çığırıyordum resmen . Eliyle okey mi işareti yaptığında karşılık olarak aynısını bende yapmıştım . Çok tatlıydı ...
Bu bölümü hiç beğenmedim . Bölümü başında çok mutluydum ve iyi bir giriş yapmış gibi oldum biliyorum. Ama şu 3 gün içerisinde değişen şeyler beni çok yıprattı. Mutluluk sebebim gitti. Bölüm bu yüzden geç geldi . Hepinizden tekrardan çok özür dilerim . Hem bekletip hemde karşılığını veremediğim için. Bu zor dönemimde motivasyona ihtiyacım var. Ve bunu sağlayacaklardan bir taneside sizlersiniz . Sizleri çok seviyorum ❤ Bu bölümde yorum ve oylarınız çok önemli . Kimler gerçekten var , kimler gerçekten yok , merak ediyorum sadece . Uzun oldu biraz ... Ama içimdekileri anlatmak için çok kısa emin olabilirsiniz. Tekrardan söylüyorum çok değerlisiniz ❤ Ve ben bana değer verenleri de görmek istiyorum . Bunun için yorumlarınızın hepsini okuyacağım. ❤❤
👈Sevgili👈 Bir önceki bölüm