Öpücük

67 20 38
                                    

Multi:Asya

Bir sonra ki bölüm bomba gibi geliyo tatlişkolar🤗 Hadi hadi biraz ipucu veriyim 😂 Asya ve Savaş ile ilgili güzel bir gelişme vaar. sjskk İyi okumalar 😉

Asya

Seneler önce olan şeyin aynısı olmuştu. Akasya aşıktı , Hakan'a . Aşk değildi aslında . O öyle zannediyordu. Zannediyormuş yani . Ben yine Akasya ' yı sevgilimi öperken yakalamıştım. O sevmeyi seviyordu sadece...

&

Donakalmıştım orada. Savaş'ın tepkisini bekliyordum. Hâlâ bir umut vardı içimde . Beklenen olmuştu . Savaş Hakan gibi yapmamıştı, fırsatçı olmamıştı. Hemen Akasya'yı itmişti. Evet , evet bir kıza tokat atmıştı, ama haklıydı. Bir insan kuzeninin sevgilisine nasıl yan gözle bakabilirdi . Tamam sevgilim olmayabilirdi. Fakat Akasya öyle zannediyordu. Aslında öylemiydik , bilmiyordum, kafam çok karışıktı. / Savaş beni görmüştü. Ben ise yerin dibine girecektim. Koşarak uzaklaştım oradan . Veya öyle zannettim.

Savaş

-1 saat önce-

Asya'yı aramıştım fakat yalnız gelmek istediğini söylemişti. Ben dururmuydum .' HAYIR. Onu korumam gerekiyordu. Onun bu zor günlerinde yanında olan tek kişi bendim . Onu deli gibi seviyordum ve ondan asla ayrılamazdım.

&

'ZzzzzzzzZZzzzz . Titreşimde olan telefonum çalıyordu. "Akasya Arıyor', Asya ile ilgili bir şey söyleyecek olabilirdi. Hemen telefonu açmıştım. " Alo , Savaş sana Asya ile ilgili bir şey söyleyeceğim . Okulun arkasındaki sokakta seni bekleyeceğim gel olurmu?" gerçekten önemli birşey olabilirdi ve konu Asya'ydı . " Tamam orada olacağım."

&

Söylediği yere gelmiştim . " Hoşgeldin Savaş , nasılsın, " dedi ve yanağıma çekici olmaya çalıştığı bir öpücük kondurdu. Dikkat ederseniz Çalıştığı diyorum . Çünkü bu hareketleri çok yapmacıktı." Ne söyleyeceksen hemen söyle okula geç kalacağım" , " " Sen ne kadar körsün , Asya gibi biriyle nasıl birlikte olursun?" Asya gibi biri derken .. Ne saçmalıyordu bu . " Ne diyorsun açık konuş" , " Asya Hakan'la hâlâ görüşüyor . dün Hakan bizim evin önüne geldi ve kapının önünde uzunca konuştular , Asya birşey söylemedi ama bence gizli bir ilişkileri var " delirmişti. Tabii ki inanmayacaktım . Asya öyle birşey yapmazdı.

&

" Ben sana inanmıyorum , zorlama istersen , Asya öyle birşey yapmaz" diyebilmiştim. İçimde en ufak bir şüphe bile yoktu. " Körsün hem bu konuda hemde -" , " Hemde ne ? " anlamıyordum. Ne demeye çalışıyordu . Düşünmeye bile vakit olmadan dudağıma yapışmıştı. Ben de ne olduğumu şaşırıp suratına okkalı bir tokat geçirmiştim. Bir kıza tokat atmış olabilirdim ama haketmişti. Ben daha Asyam' ı bile öpememişken ona ne oluyordu. / Oradan uzaklaşmalıydım. Unutmalıydım bu olayı, o Asya'nın kuzeniydi ve ben ne yapacağımı bilmiyordum. Kafamı sağa çevirdiğimde şok geçirmiştim " Asya " sesim kısık çıkmıştı. Olmamılıydı bu , onu kaybedebilirdim. Koşmaya başlamıştı." Hassiktir " bende onun peşinden koşuyordum. Sonunda yakalamıştım. Kolundan tutup kendime çevirip dudağına yapışmıştım.

Eveet bir bölümün daha sonuna geldik. Bence süper ilerliyoruz Sizce ? Yorumlarda belirtirseniz çoook mutlu olurum . Bu bölümler basit bölümler tabii . Daha heyecanlı bölümlere gelmedik. Ee artık biraz sabretmeniz gerekiyor😊 Canım okuyucularım müthişsiniz 😘 Birdaha ki bölümde görüşmek üzere 😇 Oy ve yorumları kastırın haydiii😂😂😅

Aşka GünlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin