Eski

63 26 17
                                    

multi:Savaş

Onu görmeyeli tam 1 sene olmuştu. Ne düşüneceğimi ne yaşayacağımı bilmez durumdaydım. Kendime kızıyordum arada . Onu dinlemeden çekip gitmiştim. Ama herşey ortada gibiydi . Neyse bunları düşünmeme gerek yoktu . Herşey geride kalmıştı . Kalmış mıydı? . Kafam allak bullak olmuştu .

♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯♯

Bana doğru döndü. Suratında yine o gülüşü vardı . Yıllar önce beni kandıran ve kendine aşık eden gülüşü. Yanıma yaklaştı. Ve durup beni baştan aşağı süzdü. "Bakıyorumda çirkinliğinde hiç odün vermemişsin çiçeğim" dedi hiç bişey olmamış gibi gülümseyerek. Savaş'ın yumruğunu sıktığını gördüm. Birden elini tutuverdim. Hakan bana şaşkın şaşkın bakıyordu . Aynı şekilde Savaşta ... Bende bi onlara bi ellerimize bakarken " Sevgilim bizi tanıştırmayacak mısın ? " dedi Savaş . Durumu kurtarmaya çalıştığını anlamam zor olmamıştı.
"Ben Hakan " dedi ex aşkım . "Bende Savaş" dedi kurtarıcı meleğim.

#############

Azra gülmeye başlamıştı. "Azra yaa yapma utanıyorumm " dedim kaşlarımı kaldırıp kafamı yere eğerek . "Komik amaa " dedi . Ders boyunca hiç konuşmamıştım . Savaşa bu derslik Hakan'la oturmasını söylemiştim. Daha konuyu Azra'ya açmamıştım bile. Zilin sesi geldiğinde "Azra konuşalım mı?" dedim . Hııı siz Azra'nın kim olduğunu merak ediyorsunuz tabii. Azra benim ilkokulda tanıştığım başbelâm . Başbelam dediğime bakmayın . O benim en tatlı ve en güzel başbelam . Kardeşim gibidir kendisi söylemesi ayıptır . Annemin onu benden daha çok sevmesi arada gıcığıma gitmiyo değil . Tatlı gıcıklık tabi . Neyse konuyu fazla uzatmadan konuşmaya gelelim . "Konuşalım da önemli bişey yok dimi " aval aval suratıma bakıyordu . " Saçmalama kızım sadece sahte sevgilimle oturmam gerekiyor ". Aslında tek sebebi bu değildi . Savaş rica ettiği için kabul etmiştim. Azra garip garip ses çıkarırken kendini tutamayıp kahkaha atmaya başlamıştı . Ağzını kapatıp "kızım napıyosun " dediğimde susmuştu. Elimi ağzından çektiğimde tekrar kahkaha atarken bir anda durmuştu. " Amaa yaaa ben şimdi o gıcık eski enişteyle mi oturucam hay şansıma" dedi masum bir sesle . Durdum ve ben kahkaha atmaya başlamıştım . Bana bakan Azra daha çok kahkaha atıyordu .

#############

Zil çalmıştı. Azra Hakan'ın yanına gidip oturmuştu . Hakan ona birşeyler söylüyordu ama azranın cevap bile vermemesi beni güldürüyordu. Hakan'ın bana yaptıkları bilmesindendi bu tepkisi diye düşünürken yanağıma usulca bastırılan dudaklarla irkilmiştim . Yanıma baktığımda Savaş olduğunu gördüğümde ne yapıyorsun der gibi kafamı salladım. Omuz silkip gülümsedi ve sıraya oturdu . "Sevgilimsin sonuçta bakma öyle " dedi . Benim ona baktığımı nereden biliyordu . "Sen-.." sözümü bitiremeden "çok tatlıyım biliyorum " dedi ve gülümsedi . Omuzuna hızlıca vurduğumda bir anda acıyla inledi . Bu seferde ben güldüm . "Susarmısın hoca geldi " diye fısıldadı .

##########

Zil çalmıştı. Azra oflayarak yanıma geldi . O birşeyler anlatıken ben Hakan'ı izliyordum. Onu unutabilmiş miydim bilmiyordum. Ne saçmalıyorum ben ,o benim için sadece mazi ve artık sahtede olsa bir sevgilim var. Ama bu nedenini bilmediğim bir şekilde benim hoşuma gidiyordu. Yada hoşuma giden Hakan'ın sinir olan bakışlarıydı . Savaş'ı yiyecek gibiydi . Savaş umursamaz bir şekilde kafasını sıraya koymuş uyuyordu . Tam bir masum kedi gibiydi . Bir anda kolumun dürtülmesiyle irkildim . Azra sinirli bir ses tonuyla " Sen beni dinliyormusun " dedi. Gülümsedim ve bakışlarımı Savaş'a çevirdim . Azra ayakta dikilmiş şaşkınca bana bakarken konuşmaya başladım" Sahte sevgilim olması canımı yakmıyor değil . Baksana şuna ne kadar masum ve tatlı uyuyor. " dediğimde "duydum " dedi Savaş.

Yazım hatalarım varsa çok özür dilerim🤗🤗

Bölümün kısa olduğunun farkındayım canlarım. Sebebi hergün bölüm atmam. Kısa olup çabuk olması mı yoksa uzun olup geç olması mı ? 😊😊

Seviliyorsunuz😁😇😉😉

Aşka GünlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin