(Linda:L Anna:a)
L: Anna jij moet mensen rond lijden.
A: ik kan niet ik ben net met Jos aan het versieren
(Jos populaire jonge van school)
L: je moet van je moeder.
A: doe jij maar oke?
L: oke :(
"Dominic ik moet van Anna de jongens naar haar toe brengen." Ik loop naar naar de jongens en ik zeg "mijn stief zusje wil niet komen dus ik doe het loop maar mee." Toen kwam Danique er aan en zegt "Heey aap wie zijn die anderen jongens?" "Dit zij Liam, Louis, Niall en Zayn, ze zij net nieuw op school en Harry ken je al. Loop je mee ik moet de jonges rond lijden?" Danique zegt "oke." We lopen de hele school door en daar na geef ik ze het lesrooster. De jonges hebben het zelfde lesrooster als Danique en ik maar ik zeg dat niet. Harry zegt "welk rooster hebben jullie?" "Het zelfde als jullie. Gaan jullie mee naar de les. Let maar niet op Anna en de anderen meisjes ze zijn een beetje gek." "Oke, krijgen we ook kluisje?" "Ja 2 een voor boeken en een voor je jas en gym spullen." " oke." We komen in de klas aan ik zie Anna en Jos praten ik ga zitten en ik zie dat Danique met Liam voor mij gaat zitten en Harry komt naast mij zitten en dat ziet Anna ze komt naar ons toe "heey Linda wie is dat en waarom zit hij naast je?" "Dit is Harry, hij is net nieuw op school met zijn vrienden Liam, Louis, Niall en Zayn maar jij wou ze niet rond lijden." "Jij zij niet dat ze leuk zij!." "Jij vroeg er niet naar!" De juf komt binnen iedereen gaat zitten. "We hebben nu geschiedenis wij zijn bij Grieken en Romeinen ik vind dat een leuk Hooft stuk en jij Harry." "Ik ben zelf in Grieken land geweest de tempels zijn heel mooi ik wind het wel leuk om er over te leren." De les is voor bij, ik heb niks geleerd ik weet dat alle maal al ahg ja ik weet wel beter, ik werde uit mijn gedachte gehaald ik zeg "wat zij je?" Harry kijkt me raar aan" ik zij dat Anna wel een beetje raar is." "En daar leef ik mee." We liggen alle bij in de deuk, dan komt Anna er aan en zegt "heey, Linda jij moet naar juf van geschiedenis." Harry zegt "zal ik mee lopen en op je wachten." Ik zeg "oke waarschijnlijk is het niks." Ik kom bij de juf van geschiedenis, ik zeg "juf wat is er u wou me zien?" " nee hoe zo Linda." "Dat zij Anna." "Oow oke er is niks aan de hand ga maar terug naar je klas."
JE LEEST
Sprokjes met one direction.
Randomhet gaat over linda zij komt in een moeilijke situatie. Harry is de nieuw jongen op school samen met liam, niall, louis en zayn Ze word gebeten door een wolf achtig ding en dat verandert alles.