hooftstuk 17

62 5 0
                                    

Ik legte de matras voor Scott naast me neer, ik zeg "als je je even wilt omdraaien dan ik me even omkleden." "oke, doe je dit vaker." "ja soms met Danique, soms heeft ze ruzie met haar moeder en dan slaapt ze bij mij." " en danique is die bruin harige?" "ja dat is danique zij is mijn bff zij stunt mij en ik haar, zij is net mijn zuster." "oke, je hebt een mooie kamer." "bedankt huis was ooit van mijn moeder maar nu is het van dominiq." " heey het komt alle maal goed ik heb joun moeder niet zo goed gekent maar mij moeder haar wel ze kwam wel eens met jou, op een dag kwam ze heel gewond bij ons niet veel later was ze aan de wonden overleden en ze zij als laatste '"bescherm mijn kleine linda'" en daar na was het alleen maar stof." "Wat waarom heb je het mij niet verteld!!!" "Omdat ik wist dat je zo ging flippen." "Weet jij of zij gedood is door een weerwolf?" "Nee ze is door een vampier gedood." "EEN VAMPIER!!!!" "Ja je weet half zo niet wat er bestaat. zinds die tijd hebben we je voor alles beschermt. maar toen mijn familie verbrand is was ik de weg kwijt. toen ik de de draad weer gepakt heb ik niet op tijd om je te beschemen, ik namelijk niks tegen een alpha. Ze zijn een stuk sterker. het spijd me dat ik niet op tijd was." "geeft niet, jij heb die alpha niet op mij afgestuurd en jij had een moelijke tijd. ik had ook niet daar moeten rond lopen.weet jij wat over mijn vader?" "ja hij was net zo ander als jij, maar hij was veel sterker. wat weet jij ov hem." "niks, daarom vraag ik het ook aan jou. maar kijk dit maar eens." ik kon het water laten bewegen. "whow doe jij dat?" "ja ik kan het water laten bewegen, ijs ervan maken en weer ont dooien."

Sprokjes met one direction.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu