"joun moeder was warschijnlijk een geweldigen vrouw" "Ja dat was ze warschijnlijk, ik heb haar nooit gekent, toen ik drie jaar was is ze overleden." ik begon te huilen. "Hey kom eens hier, volgens mij lijk jij veel op je moeder." ik kolde weereen beetje af, op eens hoorde we wat van achter, het was harry. Oooja schit ik had afgesproken met harry. " sorry harry ik was het hele maal vergeten ik heb een beetje een rot dag." "geeft niet hoor en hij is ?" "dit is Scott hij is een vriend van mij." "oké zalen we dan een andere dag afspreken." "nee Harry ik ben net klaar, zullen we dan maar." ik geeft Scott een knuffel en verluiert " vanavond voor mij huis 12 uur." en ik ging met Harry mee. ik en Harry hadden zon lol ik was nog maar net op tijd thuis voor dat het midden nacht was ik liep naar buiten ik was er net voor dat Scott kwam. "Heey scott" "Heey linda, waarom moest ik komen?" "omdat ik je wou bedanken voor daar straks, je hebt me goed geholpen, ik was even de weg kwijt. jij weet veel van meisjes." "ja ik had 4 zusjes en een broertje maar die zij alle maal ik de vuur omgekomen, net zo als mijn ouders en de rest van mijn familie behalve Derek hij is allen een een soort coma is wel wakker maar beweegt niet.." "ah wat erg, waar slaap je dan." "Ik slaap in het verbrande huis waar ik nu nog leef." "als je een slaap plek nodig heb je kan wel op mijn kamer." "dat hoeft niet ik red me wel." "oké maar je iets nodig hebt moet je het zegen." "ik heb wel een beetje honger." "weet je ik ben en uitstekende kok kom maar binnen anna en domeniq slapen tog, wat wil je hebben?" "maakt me niet zoveel uit." "oke" ik maak een biefstuk met aardappelen en bonen. "en is het lekker." "en jij noemt je zelf een uitstekende kok jij bent ong veel beter." ik begin te blossen "bedankt ik heb nog wel een bed als je wilt." "ja nee ik weetniet worden ze nietboos?" "die twee nee z komen nooit op mijn kamer." "vind jij het niet er of je boyfriend?" "wie Harry ha hij is niet mijn vriendje. ik vind het niet erg zo lang als je geen rare dingen doet." "NEE zo'n iemand ben ik niet." en we begonnen bijte lachen.
JE LEEST
Sprokjes met one direction.
Losowehet gaat over linda zij komt in een moeilijke situatie. Harry is de nieuw jongen op school samen met liam, niall, louis en zayn Ze word gebeten door een wolf achtig ding en dat verandert alles.