hooftstuk 21

81 4 4
                                    

de vampiers waren aan het aan vallen. "kom naar buiten of we komen binnen jullie zij met te wijnig." zij een vampier. Hercules gaaf mij een zwaard en danique twee sia (kleine zwaartje met twee ekstra scherpe punnen) hij zecht " grabrille wis er alteid raad mee." en daar begon het gevecht, er kwamen mintses 10 vampiers binnen en er stonden heel wat buiten op eens zach ik iemand bekens, dat lijde me even af en een vampier beet mij, ik gilde hem weg en toen waaren ze weg, ze zagen wat voorn kracht ik had en ze wissten dat ze mij niet aan kunnen. ik hoorde een denken 'wij kijken jou wel' ik werd er een beetje bang van maar nu ik weet wat ik kan doen ben ik minder bang. "scott kunnen we naar huis? ik ben een beet je dang." "ja natuurlijk kom we brengen eerst danique weg en dan jou." "linda kan ik vanavond bij jou blijven?" "ja natuurlijk scott wil jij ook blijf ik heb nog wel een matras?" "als het niet te druk word." "zo lang als mijn stief moeder er niet achter komt kan alles." "oke zullen we dan maar." en toen gingen we naar mijn huis ik legde de matrasen klaar iedereen ging zich klaar maken ik ging nog even buiten staan. toen kwam scott "wat is er." ëen van die vampieren heeft mij gebeten." "echt, dat was niet schaadelijk zo lang jij geen bloed van hun binnen krijgt is het goed. dus jij kan gedachte lezen." "ja maar de meeste van de teid proobeer ik het uittezeten, ik vind dat je niet in iemands hooft hoort te zitten." "dus jij heb nooit mij gedachten gehoord?" "nee, ik probeer met all mijn kracht het uit te zetten. zullen we gaan slaapen?" öke trusten."

                   heey wat vorden jullie van dit hooftstuk? xxx-my

Sprokjes met one direction.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu