hooftstuk 28

30 4 0
                                    

toen ik wakker werd zat ik aan een boom vast geketen. ik voelde m niet zo lekker, "wat is er gebeurd." iedereen keek mij angst aan "weet jij dat niet meer. je wou iedereen aan vallen behalve ons." zij danique. "WAT, hoezo dat nou weer ik was tog maar 2 min uit." "nee, jij was een hele dag niet bij bewust zij." zegt scott "EEN HELE DAG, wat was ik in die tijd aan het doe?" " "je was de vampier aan het aan vallen." zegt harry "'de vampieren hoezo dat nou weer ik weet niet eens waar dat licht." "nu wel." zegt danique droog. "heb ik mensen pijn gedaan?" "nee je moet dit onder controle krijgen." zegt scott. "maar ik had nog maar net mijn weerwolf kracht onder controle maar nu moet ik ook nog de vampier controleren." ik begon in tranen uit te barsten. opeens kreeg ik een klap tegen mijn hooft. het leek op een droom, ik kwam tegen een duistere mij aan die zij "als je macht over je zelf wilt hebben moet je eerst mij verslaan, slimmer zijn dan mij en ik ben jou dus je kunt mij nooit verslaan. ik weet ieder stap die jij gaat zetten." voor dat zij verder kon gaan begon ik haar aan te vallen. ze was niet veel sneller.

danique's pov

linda reeg op eens een klap van iemand. het was die van hercules. "waarom geef je haar een klap?" "omdat ze het zelf moet uit vechten met haar duistere kant, alleendan kan ze haar zelf redden." linda komt weer bij.

linda pov

"wie gaf mij die klap op mijn hooft." "ik, hoe voel je en wie ben je." zij Hercules. "thnxx herc door jij ben ik nooit meer slecht." zij ik opgelucht.

Sprokjes met one direction.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu