Hooftstuk 20

58 4 0
                                    

"meer kan ik je niet vertellen over je moeders kant van de familie vertellen. maar wel over je vader." Wat behoud dat fee gedoe?" "Kun je soms de gedachte horen van anderen?" "ja zins ik klein was heb ik gedachtes kunnen horen maar ik weet hoe ik het uit moet zetten." "dan ben jij een fee, joun vaders kon dat niet maar je opa wel. hij is verdwenen jij stamt af van blauw bloed." "wat?" "jij bent koneklijk." "ooow zeg dat dan me teen." "jij moet passen voor vampiers jij ruikt naar vrijheid en zonnestralen voor hun. maar jij bent nu deels weerwolf allen jij mag nu geen vampier bloed dan word je ook deels vampier, en dan ben jij een hallfling." "is dat goed?" "als je het weet te kontroleren. en jij danique over joun familie weet ik ook wat van. jij bent familie van grabille de best vriendin van xena. ow ja nu je tog over xena hebben hier die moet jij hebben." "wat is het." "dat is de chakum gooi maar op de vaas naar de pan en weer naar jou." ik gooide de ronde ijzere ding met een s binnen in en ik had het zo gevangen. alles was kapot behalve de chakum. "waarom zit er een s in?" "trek dat maar uit elkaar." op eens was het uit elkaar. "COOL." Zij ik, opeens hoorde we wat. Het waren vampier.

Sprokjes met one direction.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu