ik werd op eens duiselig. op eens wed alles zwart. ik kerg een raare droom over dat ik een alpha ben en dat er een groter gevaar is de er was. ik kwam laater weer bij ik hoorde danique zegen "linda gaat het wat gebeurde er bij jou thuis je viel vlouw" "ik....ik weet het niet, ik had zo'n raare droom over dat ik een alpha was en er komt een groter gevaar, JA VAST HAHAHA." "dat over dat je een alpha was is geen droom en er komt een groter gevaar aan." "WAT OMG WAT MOET IK NOU DOEN" ik rakte hele maal in paniek. toen gaaf danique me een klap om mij te kalmeeren. ik kwam weer bij bewuste zijn ik dacht na. op een gegeefen moment ging ik meet een grote snel heid weg uit het huis en ik ging naar het bos. geen van bijde kon mijn bij houden, ik ging hoof in een boos zitten. opeens zag ik een vampier maar de vraag was hoe ze in het dag licht konden lopen, dus ik ging er er boven op springen ik zeg "hoe kunnen jullie in het dacht licht lopen!" en ik zag dat het harry was "met onze dag ringen en jij ziet er weer hot uit." "schei tog uit ik weet dat dit een truk is." "nee ik meen het jij ziet er echt leuk uit en lekker." "hahaha hou maar op met flurten." en voor ik het weet had hij mij tegen de boom geduwd "stopen met dit." en hij kuste me "stopen met dit" en hij kuste me in de nek, maar hij beet me niet, en voor hij het weet had ik hem tegen een ander boom "nee daar moet je niet mee stopen." en ik dacht bij mij zelf dat ik er mee moest stoppen en voor dat ik het weet was hij mij weer aan het kussen. ik duwde hem weg "wat doe je met me?" "ik weet dat je wat voor me voeld, kom bij ons en jij zult onze prinses woren ren mij bruid wij kunnen hersen na dat mijn vader af teerd dan heb je alle vampieren onder je macht en niks kan ons meer tegen houden." "nee ik wil niet" "of bedoel je je kan niet." "bijde ik wil niet voor eeuwig leven. ik kan niet." en voor dat ik weg kom rennen stond hij voor mij en ik duwd hem aan de kant.
heey hoe vonden jullie dit hoofstuk XXX-jes my
JE LEEST
Sprokjes met one direction.
Altelehet gaat over linda zij komt in een moeilijke situatie. Harry is de nieuw jongen op school samen met liam, niall, louis en zayn Ze word gebeten door een wolf achtig ding en dat verandert alles.