Hooftstuk 8

91 7 3
                                    

Linda pov

Ik ging die avond weer naar de plek maar dit keer legde ik een stuk vlees neer en ging in de boom zitten. En ik wachtte en wachtte. Maar rond een uur of 5:30 kwam dat ding. Ik maakte een foto er van. Maar dit keer wou het mij aan vallen. Ik viel uit de boom. Ik werd gebeten in mijn heup en toen kwam de zon op het rende. War heen weet ik niet maar ik was wel blij ik liep naar huis. Ik verbind de wond en ik ga naar school. Danique komt naar mij toe en vraagt "en heb je een foto?" "Ja die heb ik en een bijt wond!" "Echt waar laat zien." En ik laat haar de wond zie maar het is weg alleen zat het bloed nog wel in de verband "en waar is het dan die wond?" "Weet ik niet het is weg maar de foto heb ik nog wel. Hier." "Omg jij log niet. Maar jij bent gebeten door een weerwolf." "Ja dus?" "Ik heb gelezen dat er 3 soorten weerwolven zijn de weerwolven met gele ogen dat was volgens mijn een omega de weerwolven met de blauwe ogen de mensen hebben vermoord als ze menselijk waren en de wolven met de rode ogen alfa's en als je door zoon een bent gebeenten kan jij er ook een worden! Ben jij door zo'n een gebeten?" "Weet ik niet maar zeg niks tegen Harry oke!" "Wat niet tegen mij zegen." "Uhm gwn iets ik moet gaan doei."

Harry pov

Ik vraag aan Danique "wat heeft Linda?" "Weet ik niet. Soms is ze zo, mysterieus, onafhankelijk en eigenwijs maar ze heeft ook een liefe kant als het aan mij lach zou ik haar vriendin voor altijd zijn, zij is te minste haar zelf vergeleken met de anderen meiden, zij zoekt altijd een avontuur zij houd van spanning." "Ooow echt, wat voorn avontuur?" "Uhm
s'ochtend rond een uur of 5:00 in het bos zijn. Maar ik moet nu gaan. Doei Harry." "Doei Danique."

Linda pov

Ik liep naar de wc ik keek of de wond er nog zat maar toen hoorde ik Danique en Harry praten ze hadden het over mij maar ze waren niet een in mijn buurt. Maar hoe kon. Toen rook ik zo'n lekkere geur het leek wel of het uit de kantine kwam. Maar toen hoorde ik de bel ik ging maar naar de klas.

Sprokjes met one direction.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu